نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸

ویدیو گیم پلی CoD: Black Ops 4 در گیمزکام 2018 با محوریت نقشه آرسنال

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد که نقشه Arsenal بازی را نشان می‌دهد. 

امروز صبح و در جریان گیمزکام 2018، نقشه جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Arsenal معرفی شد و حال در جریان این نمایشگاه، اکتیویژن یک ویدیو ۱۲ دقیقه‌ای هم از گیم پلی بازی منتشر کرده است که در آن، می‌توانیم بیش‌تر با نقشه آرسنال بازی آشنا شویم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 که ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد، Arsenal را به عنوان نقشه‌ای به تصویر می‌کشد که روش‌های مختلفی را برای مبارزه با سایر بازیکنان در اختیار گیمر قرار می‌دهد. برای مثال شما هم می‌توانید در این نقشه از نبرد‌های نزدیک و سریع لذت ببرید و اگر به نبرد از راه دور با سلاح‌هایی مثل اسنایپر علاقه دارید هم این نقشه برای‌تان مناسب خواهد بود و می‌توانید نقاط خوبی را برای مخفی شدن پیدا کنید. 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. از دیگر اخبار مرتبط با این بازی، می‌توان به تاریخ انتشار نسخه بتای حالت Blackout آن اشاره کرد که ۱۹ شهریور برای PS4 و ۲۳ شهریور هم برای Xbox One و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده