// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴

تصاویر جدید بازی Days Gone مبارزات با زامبی‌ ها را نشان می‌ دهد [گیمزکام 2018]

جدیدترین عکس‌هایی که به دست سونی از بازی انحصاری Days Gone در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر شده است، مناطق زیبا و نبرد‌ها با فریکر‌ها را نشان می‌دهد.

بازی Days Gone یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 است که در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اواخر سعی کرده است که اطلاعات زیادی از بازی با طرفداران در میان بگذارد؛ به طوری که شاهد انتشار تریلری از این بازی در جریان نمایشگاه E3 2018 بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی سونی تصاویر جدید و زیبایی از بازی زامبی محور خودش منتشر کرده است.

تصاویر جدید بازی Days Gone که در وب‌سایت Sony Bend منتشر شده است، صحنه‌هایی از چشم‌انداز‌های زیبای Oregan تا نبر‌دهای خونین با زامبی‌ها را نشان می‌دهد.

Days Gone

Daysgone یک بازی جهان بازی، اکشن و ماجراجویی است که شما در نقش کاراکتری به نام Deacon St. John در بازی ظاهر می‌شوید. وی به جای اینکه در پناهگاه‌ها زندگی خود را بگذراند ترجیح می‌دهد به سفر در مناطق دوردست برود و خطرات آن را نیز به جان بخرد. وقایع بازی ۲ سال پس از اتفاق ناگواری که تقریبا تمامی انسان‌ها را از بین برده‌ است، رخ می‌دهد. در آن سو میلیون‌ها نفر به موجوداتی تبدیل شده‌اند که بازماندگان آنها را Freakerها می‌نامند. بازی مذکور بازیکنان را مجبور می‌کند که برای ارتقا کاراکتر خود به گشت و گذار در دنیای این بازی بپردازند که البته گفتنی است که ویژگی «آزادی عمل» در این راستا همراه کاربران خواهد بود. بازیکنان با در این بازی می‌توانند مهارت‌ها، سلاح‌ها و استراتژی‌ مبارزات خود را ارتقا دهند و در آن سو آنها را حتی شخصی‌سازی کنند.

بازی Daysgone در  استودیو بند در حال توسعه است و در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

اطلاعات و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است. برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Days Gone در زومجی مراجعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده