نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو جدید از گیم پلی بازی Days Gone منتشر شد [E3 2018]

طی پنلی که در جریان رویداد E3 2018 برگزار شد، اعضای کمپانی Bend Studios، سازندگان بازی Days Gone، یک ویدیو جدید از گیم‌پلی این اثر مورد انتظار را نمایش دادند.

کنفرانس‌های بزرگ و مفصل شرکت‌های بزرگ صنعت بازیسازی در رویداد مهم E3 2018 به پایان رسیده‌اند و شاهد پنل‌های مختلفی هستیم که نمایندگان کمپانی‌های بازیسازی مختلفی در آن‌ها حاضر می‌شوند و اطلاعاتی جدید از آثارشان، از جمله نمایش‌های جدید از روند گیم‌پلی را در اختیار هواداران قرار می‌دهند.

بامداد امروز و در طی یک پنل، اعضای تیم بند استودیو سونی به معرفی جدیدترین اثر خود، یعنی Days Gone پرداختند. روز گذشته نیز یک ویدیو ده دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که در آن به معرفی مکانیک‌های مخفی‌کاری و اکشن بازی پرداخته شده بود و در این ویدیو جدید نیز شاهد چنین موضوعی هستیم. ویدیو جدید بیشتر روی بزرگ بودن محیط و اینکه چطور می‌توان یک ماموریت را از روش‌های مختلف به انجام رساند، تمرکز دارد و گفتنی است که این بازی هم روی یک PS4 Pro و هم روی یک PS4 معمولی با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

این بازی که داستانش پیرامون تلاش‌های انسان برای بقا در یک جهان پساآخرالزمانی است، در تاریخ در تاریخ ۳ اسفند ۹۷ برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده