// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاقد بخش چند نفره است [E3 2018]

بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاقد بخش آنلاین است.

یکی از شگفتی‌های کنفرانس خبری مایکروسافت، رونمایی از بازی جدید استودیو فرام سافتور (FromSoftware) بود. بازی Sekiro: Shadows Die Twice اثری است که مخاطب را به دوران نینجاها می‌برد و با اینکه پایه و اساس بازی‌های قبلی فرام‌سافتور را در دل خود جای داده است اما در بخش‌های دیگر تغییراتی داشته که از میان آن‌ها می‌توان به بخش آنلاین بازی اشاره کرد که در اینجا خبری از بخش چندنفره نیست.

باتوجه اخبار بازی منتشر شده، در جریان نمایشگاه E3 2018، یاسوهیرو کیتائو، یکی از توسعه دهندگان بازی Sekiro: Shadows Die Twice، مصاحبه‌ای با سایت گیم اسپات داشته است و در جریان این مصاحبه اعلام کرد که Sekiro: Shadows Die Twice فاقد بخش آنلاین است. وی در این باره می‌گوید:

این بازی از همان ابتدا به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره طراحی شده بود. به‌عنوان بخشی از این مورد [تک‌نفره بودن بازی] می‌توان به سیستم کلاس‌ بندی اشاره کرد که در بازی Sekiro: Shadows Die Twice به‌جای استفاده از کلاس‌های مختلف، در نقش یک نینجا قرار خواهید گرفت. از این‌رو تیم سازنده می‌تواند روی مکانیزم‌های مربوطه کار کند و آن‌ها را به عمیق‌ترین شکل ممکن طراحی کند.

درادامه سایت گیم اسپات اعلام کرد که این گفته شما بدین معنا است که در Sekiro: Shadows Die Twice بخش چندنفره‌ای تعبیه نشده است که یاسوهیرو کاتائو در جواب اعلام کرد:

بله، در این بازی هیچ بخش آنلاینی وجود ندارد.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا با تک‌نفره بودن کامل بازی موافق هستید؟ بازی Sekiro: Shadows Die Twice در اوایل سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده