نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

برندگان مسابقه فیلم کوتاه بازی DOTA 2 مشخص شدند

کمپانی ولو برندگان مسابقه فیلم کوتاه بازی DOTA 2 را در جریان برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 اعلام کرد.

کمپانی ولو در خرداد ماه سال جاری از آغاز به کار مسابقه سالانه فیلم کوتاه بازی DOTA 2 خبر داد و اعلام کرد که فیلم‌سازان تنها تا ۱۶ مرداد برای ارسال آثار خود مهلت دارند. سال گذشته قوانین تازه‌ای برای مسابقه فیلم کوتاه وضع شد که از میان آن‌ها می‌توان به تغییر مدت زمان ویدیوها از ۶۰ ثانیه به ۹۰ ثانیه اشاره کرد و آثار ارسال شده برای مسابقه فیلم کوتاه امسال نیز باید از قوانین مشابهی پیروی می‌کردند. کمپانی Valve برای نفرات اول تا سوم مسابقه فیلم کوتاه امسال به ترتیب مبالغ ۲۵ هزار دلار، ۱۰ هزار دلار و ۵ هزار دلار را در نظر گرفته است و فیلم‌سازانی نیز که آثار آن‌ها در یکی از جایگاه‌های چهارم تا دهم قرار گیرد، این مسابقه را دست خالی ترک نمی‌کنند و مبلغ ۵۰۰ دلار به آن‌ها اهدا می‌شود. تمام فیلم‌های ارسالی پس از پایان مهلت ارسال آثار در بخش ورک‌شاپ استیم قرار گرفتند و نهایتا ۱۰ اثر برتر با رای‌گیری کاربران انتخاب شد. آثار برگزیده برای رای‌گیری نهایی به بازی DOTA 2 راه یافت و باری دیگر سه ویدیو برتر با رای‌گیری از بازیکنان انتخاب شد و کمپانی ولو روز گذشته در جریان برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 برندگان این مسابقه را اعلام کرد.

Short Film Contest

در جایگاه اول این مسابقه فیلم کوتاه On the Cliff از Killer Max و در جایگاه بعدی فیلم کوتاه Ursa Minor از Spudnik دیده می‌شود و در جایگاه سوم نیز اثر 4Fun با نام GLHF قرار دارد. شایان ذکر است که برنده امسال فیلم کوتاه بازی DOTA 2 سال گذشته با فیلم کوتاه Ability Madness مقام دوم را به دست آورده بود. شما می‌توانید فیلم کوتاه On the Cliff را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص فیلم‌های کوتاه امسال و برندگان این دوره با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده