نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: برندگان مسابقه فیلم کوتاه بازی مشخص شدند

دیشب در جریان مسابقات The International 7 بازی Dota 2 نهایتا برندگان مسابقه‌ی فیلم کوتاه امسال مشخص شدند.

کمپانی ولو اندکی پس از انتشار صندوق کالکتور کَش به معرفی مسابقه سالانه‌ی فیلم کوتاه مرتبط با بازی Dota 2 پرداخت و با تعیین مهلت ارسال آثار، اعلام کرد که امسال قوانین جدیدی را برای این مسابقه تعیین کرده است؛ قوانینی که از میان آنها می‌توان به تغییر مدت زمان ویدیوها از ۶۰ ثانیه به ۹۰ ثانیه اشاره کرد. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی ولو برندگان این دوره از مسابقات فیلم کوتاه را اعلام کرده است.

نفرات اول تا سوم مسابقه فیلم کوتاه امسال به عنوان جایزه به ترتیب مبالغ ۲۵ هزار دلار، ۱۰ هزار دلار و ۵ هزار دلار را دریافت می‌کنند. همچنین برای هفت فینالیست بعدی که در جایگاه چهارم تا دهم این مسابقه قرار می‌گیرند نیز مبلغ ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

تمامی فیلم‌های کوتاه ارسالی، پس از پایان یافتن مهلت ارسال آثار (در تاریخ سوم مرداد)، برای شرکت در مسابقه در بخش ورک‌شاپ استیم قرار گرفتند و نهایتا ۱۰ اثر برتر با رای‌گیری کاربران انتخاب شد. آثار برگزیده‌ی این دوره برای رای‌گیری نهایی به بازی Dota 2 راه یافت و باری دیگر سه ویدیوی برتر با رای‌گیری از کاربران تعیین شد. نتایج رای‌گیری نهایی در تصویر زیر قابل مشاهده است:

Dota 2 Short Film Contest

در جایگاه اول این مسابقه فیلم کوتاهی با نام What Does a Hero Truly Fear از MaxOfS2D و در جایگاه بعدی فیلم کوتاه Ability Madness از KillerMax دیده می‌شود و در جایگاه سوم نیز اثر KDC با نام The Ward قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص فیلم‌های کوتاه امسال و برندگان این دوره با زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده