نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹

ویدیو گیم پلی بازی Trials Rising در گیمزکام 2018

کمپانی یوبی سافت پس از اعلام تاریخ انتشار بازی Trials Rising، یک ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای هم از گیم‌پلی آن در گیمزکام 2018 منتشر کرد. 

Trials Rising نسخه جدید سری موتور‌سواری Trials یوبیسافت است. در این بازی‌ها بازیکنان باید با موتور‌هایشان در محیط‌هایی بعضا عجیب و غریب مسابقه بدهند و با حفظ تعادل سالم به خط پایان برسند. Trials Rising در جریان نمایشگاه E3 2018 رسما معرفی شده بود و صبح امروز هم در گیمزکام 2018، اعلام شد که این بازی در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. 

با این حال این پایان کار Trials Rising در نمایشگاه گیمزکام 2018 نیست و حال Ubisoft یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای هم از گیم پلی این بازی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با توجه به تریلر منتشر‌شده، به نظر می‌رسد که Trials Rising همان حس و حال همیشگی این سری را ارائه خواهد کرد و البته مراحل این نسخه به مراتب بزرگ‌تر و عجیب‌تر از نسخه‌های قبلی به نظر می‌رسند. Trials Rising یک نسخه معمولی و یک نسخه گلد خواهد داشت که نسخه گلد جدا از خود بازی شامل محتویات قابل دانلود آن هم می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده