نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰

تاریخ انتشار بازی Trials Rising اعلام شد [گیمزکام 2018]

کمپانی یوبی سافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تاریخ انتشار بازی Trials Rising را اعلام کرد. 

Trials Rising جدید‌ترین نسخه از سری Trials کمپانی یوبیسافت است که در جریان کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و حال در جریان رویداد گیمزکام 2018، شرکت فرانسوی تاریخ انتشار دقیق این بازی را هم اعلام کرده است که بر اساس آن، Trials Rising در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. 

همچنین قرار است بین روز‌های ۱۳ تا ۱۶ سپتامبر (۲۲ تا ۲۵ شهریور) یک نسخه بتای محدود از این بازی هم با محوریت حالت چندنفره رقابتی آن برگزار شود که برای ثبت‌نام در آن می‌توانید به سایت رسمی بازی مراجعه کنید. علاوه بر این طبق اعلام یوبی سافت، در کنار نسخه استاندارد، بازی Trials Rising یک نسخه گلد هم خواهد داشت که قیمتی معادل ۴۰ دلار دارد و با خرید آن علاوه بر نسخه اصلی بازی به محتویات قابل دانلود آن هم دسترسی خواهید داشت. 

در نهایت Ubisoft اعلام کرد افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، دو پک Jungle Rider و Wild West Rider را دریافت خواهند کرد که هرکدام پنج آیتم برای شخصی‌سازی موتورسوار و موتور در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. در ادامه می‌توانید تریلر گیمزکام 2018 بازی را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده