// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

بتای بازی Artifact در ماه اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد

کمپانی ولو در جریان مسابقات International اعلام کرد که در ماه اکتبر، بتای بازی Artifact در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو (Valve)، سازنده و ناشر بازی Artifact، در جریان مسابقات International بازی DOTA 2، اعلام کرد که در ماه اکتبر (مهر-آبان) بتای بازی Artifact در دسترس قرار می‌گیرد. ولو در ادامه به این مورد اشاره کرد که تمامی حضار در رویداد International، و کسانی که Artifact را در نمایشگاه PAX West تجربه کرده‌اند، این بازی را به رایگان دریافت خواهند کرد و به بتای Artifact نیز دسترسی خواهند داشت.

با این حال کمپانی ولو اعلام نکرده است که آیا این بتای بازی Artifact یک بتای عمومی است یا خیر؛ اما با توجه به اینکه برای تجربه‌ی بتا باید به نسخه‌ی بتا دسترسی داشته باشید، به نظر می‌رسد با یک بتای خصوصی طرف هستیم. همچنین بازی Artifact یک بازی پولی است که ۲۰ دلار قیمت دارد و احتمال دارد کمپانی ولو از بتای خصوصی برای بازی استفاده کند. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده ولو چه تدابیری برای این نسخه‌ی بتای بازی آرتیفکت اندیشیده است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Artifact چیست؟ بازی Artifact که بازی کارتی DOTA 2 به حساب می‌آید، در تاریخ هفتم آذر ماه (۲۸ نوامبر) برای ویندوز، مک و لینوکس عرضه می‌شود که کاربران از طریق استیم می‌توانند این بازی را روی سیستم عامل خود خریداری کنند. همچنین اگر با حال و هوای بازی Artifact آشنا نیستید، می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید.

بازی Artifact

بازی Artifact

بازی Artifact

بازی Artifact


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده