نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Artifact منتشر شد

پس از گذشت یک سال از معرفی بازی Artifact نهایتا تریلر جدیدی از این بازی کارتی منتشر شد که گیم‌پلی آن را به نمایش در می‌آورد.  

سال گذشته کمپانی ولو با انتشار تیزر مختصر و کوتاهی بازی کارتی Dota با نام Artifact را معرفی کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی منتشر شده است که چیزی حدود هفت دقیقه از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد. به تازگی جیمی تانگ از وب‌سایت گیم‌اسپات به دفتر کمپانی Valve مراجعه کرده است و علاوه بر تجربه بازی Artifact با توسعه‌دهندگان درباره این بازی کارتی صحبت کرده است. شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Artifact شباهت زیادی به بازی بسیار محبوب Hearthstone: Heroes of Warcraft کمپانی بلیزارد و بازی Gwent استودیو CD Projekt Red دارد، اما برخی عناصر بازی‌های موبا هم در این بازی وجود دارد. برای مثال می‌توان به وجود سه لاین در بازی Artifact اشاره کرد که باعث تنوع گیم‌پلی می‌شود. همچنین بازی Artifact از قهرمانان دنیای Dota استفاده می‌کند که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

در اواخر اسفندماه سال گذشته گیب نیوول، رئیس کمپانی ولو اعلام کرد که دوباره به بازی‌سازی باز خواهد گشت و این کار را با بازی Artifact آغاز خواهد کرد. کمپانی ولو علاوه بر بازی Artifact در حال توسعه «چندین بازی» دیگر است، اما نمی‌دانیم که آیا یکی از آنها بازی به شدت مورد انتظار Half-Life 3 خواهد یا خیر.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده