نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

والدینی که برای فرزندان خود مربی Fortnite استخدام می‌کنند

این روزها بازی فورتنایت در اوج محبوبیت به سر می‌برد و افرادی هم هستند که برای بالا رفتن مهارت در بازی به سراغ مربیان حرفه‌ای می‌روند.

وال استریت ژورنال مقاله جالبی در مورد بازی Fortnite نوشته و در آن به سراغ والدین و کودکانی رفته که وقت زیادی را در این بازی می‌گذرانند. بعضی از این والدین اصلاً دوست ندارند شکست فرزندان خود را در بازی ببینند. تعداد دیگری از آن‌ها هستند که هنگام بازی کردن کودکان خود، بازی آن‌ها را تماشا و سعی می‌کنند از آن درس بگیرند تا کیفیت بازی خودشان را هم بالاتر ببرند و حتی والدینی هم هستند که برای خود و فرزندان‌شان معلم خصوصی فورتنایت استخدام می‌کنند.

این مربی‌های فورتنایت را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی یا بعضی سایت‌های مخصوص پیدا کرد و برای مثال یکی از این سایت‌ها از استخدام بیش از ۱۴۰۰ مربی فورتنایت از ماه مارس (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) تا امروز خبر می‌دهد. یکی از آن‌ها که جوانی ۱۸ ساله از ساکنین ایالت یوتا است و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شود، این موضوع را خیلی جالب می‌داند و می‌گوید پدرش هیچ وقت برای همچین کاری پولی به او نخواهد داد؛ کاری که بعضی پدر و مادرها به خاطر آن پول پرداخت می‌کنند.

هرچند این خبر عجیب به نظر می‌رسد، ولی نباید محبوبیت عظیم فورتنایت را هم فراموش کرد. Fortnite Battle Royale از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ توانسته میلیون‌ها نفر را جذب خود کند و طبق آمار منتشر شده در ماه ژوئن، بیش از ۱۲۵ میلیون نفر به تجربه این بازی پرداخته‌اند؛ موضوعی که باعث شده سازنده آن یعنی «اپیک گیمز» (Epic Games) ارزشی حدود هشت میلیارد دلار پیدا کند.

شما هم اگر دوست دارید کیفیت بازی خود را در فورتنایت بالاتر ببرید، می‌توانید به راهنمایی‌های زومجی در رابطه با این بازی مراجعه کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده