نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

تریلر جدید F1 2018 بخش‌های بیشتری از بازی را نشان می‌دهد

استودیو کدمسترز تریلر جدیدی را از بازی F1 2018 منتشر کرد که بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی مسابقه‌ای را نشان می‌دهد.

در طول دو ماه گذشته شاهد انتشار دو تریلر جدید از بازی F1 2018 بودیم که یکی از آن‌ها اتومبیل‌های تازه بازی و دیگری اتومبیل‌های کلاسیکی که در این اثر در دسترس خواهند بود، به نمایش در می‌آورد. زمان زیادی تا عرضه بازی F1 2018 باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از این بازی مسابقه‌ای منتشر شده است.

این تریلر که با نام Make Headlines شناخته می‌شود و یک دقیقه به طول می‌انجامد، ظاهرا روی هیچ مورد خاصی تمرکز نمی‌کند و تنها بخش‌هایی از بازی را به نمایش در می‌آورد. حال که صحبت از بازی ریسینگ F1 2018 به میان آمد، بد نیست بگوییم که لی ماتر، کارگردان بازی درباره آن گفته است:

در تلاش هستیم تا در حد امکان از نظر عوامل بصری، شبیه‌سازی‌ها و محیط به دنیای واقعی نزدیک شویم که این موضوع بازی را به طرز شگفت‌انگیزی چشم‌نواز و تماشایی می‌کند. ما میانه خوبی با مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ و تیم‌ها داریم که موفقیت‌های بسیاری در کارنامه دارند و به پیشرفت بازی در همه حوزه‌ها کمک می‌کنند.

استودیو Codemasters (کدمسترز) و کمپانی Koch Media (کخ مدیا) در اردیبهشت ماه سال جاری بازی F1 2018 را معرفی کردند و از این طریق باعث هیجان طرفداران مجموعه فرمول یک شدند. این بازی که دارای ۲۰ اتومبیل و تمام ۲۱ مسیر مسابقه حال حاضر فصل ۲۰۱۸ فرمول یک است، در تاریخ دوم شهریور ماه (۲۴ آگوست) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی F1 2018 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده