// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

برنامه‌های سازنده بازی The Bard’s Tale IV برای افرادی که آن را به Wishlist اضافه می‌کنند

کمپانی inXile Entertainment برای افرادی که بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep را به Wishlist خود اضافه کنند، امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

در سال ۲۰۱۵ چهارمین بازی سری The Bard's Tale که بازی‌های پیشین آن به سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ بازمی‌گردد، توسط کمپانی inXile Entertainment تحت عنوان بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep معرفی شد. این بازی نقش آفرینی و Dungeon Crawler که همانند دو بازی قبلی کمپانی مذکور یعنی بازی‌های Wasteland 2 و Torment: Tides of Numenera از طریق سرمایه‌های عمومی ساخته شده است، در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) روی پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سازنده برای تشویق بازیکنان به دنبال کردن این بازی، مزایای مختلفی برای اضافه کردن آن به Wishlist در نظر گرفته است.

به‌مانند اکثر بازی‌های در حال ساخت، با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه‌ استیم و فروشگاه GOG می‌توانید آن را به Wishlist خود اضافه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن از اخبار و اطلاعات آن آگاه شوید. اما در قبال بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep شرایط متفاوت است و در صورتی که تعداد خاصی از کاربران این بازی را به Wishlist اضافه کنند، کمپانی inXile Entertainment پاداش‌های مختلفی ازجمله محتوای درون بازی، بسته الحاقی رایگان یا کاهش قیمت را به علاقه‌مندان اهدا خواهد کرد.

طبق اعلام این کمپانی اگر تعداد ۱۰۰ هزار نفر بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep را به Wishlist خود اضافه کنند، با همکاری استودیو Red Hook یک مشعل الهام گرفته‌شده از بازی Darkest Dungeon به بازی ذکرشده اضافه خواهد شد. در صورتی که علاقه‌مندان به چهارمین بازی سری The Bard's Tale افزایش پیدا کند و تعداد اضافه کنندگان این بازی به Wishlist به ۳۰۰ هزار نفر برسد، کمپانی inXile Entertainment قیمت آن را از ۳۹.۹۵ دلار به ۳۴.۹۵ کاهش خواهد داد.

هیجان‌انگیزترین پاداش inXile Entertainment آخرین آن‌ها است. با رسیدن تعدادی افرادی که بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep را در Wishlist خود قرار داده‌اند به ۵۰۰ هزار نفر، نه‌تنها قیمت بازی با کاهش ۱۰ دلاری نسبت به قیمت اصلی به ۲۹.۹۵ دلار می‌رسد، بلکه بسته الحاقی The Haernhold به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در قالب این بسته الحاقی، بازیکنان قادر به کاوش قلمرو دورف‌ها موسوم به Kinestria خواهند بود. پس از آن که مقبره یکی از شاهان دورف آلوده می‌شود، نیرویی شیطانی آزاد می‌شود که بازیکنان باید با آن مبارزه کنند.

برایان فارگو، مدیرعامل کمپانی inXile Entertainment در رابطه با دلایل این کمپانی برای در نظر گرفتن پاداش در صورت اضافه کردن بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep به Wishlist و نحوه کمک این امر به بازی‌سازان مستقل چنین گفته است:

تأمین بودجه لازم برای ساخت بازی از طریق جمع‌آوری سرمایه‌های عمومی باعث شده است که موارد مختلفی ممکن شود؛ زیرا این امر به ما اجازه می‌دهد ایده‌هایی را عملی کنیم که در شرایط متفاوت آن‌ها را انجام نمی‌دادیم و همچنین باعث می‌شود که ریسک‌پذیری خلاقانه داشته باشیم. حامیان ما ساخت بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep را ممکن کردند و اکنون امیدواریم که تمامی طرفداران به ما در اطلاع‌رسانی یاری برسانند. در صورت انجام این خواسته، نه‌تنها پاداش‌هایی به دست می‌آورند، بلکه باعث می‌شوند که طیف گسترده‌تری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی قادر به تجربه بازی مذکور باشند. قرار دادن یک بازی در Wishlist هزینه‌ای در بر ندارد، اما این امر برای استودیوهای مستقل مانند ما معانی بسیاری دارد. با ارائه پاداش در صورت قرار دادن بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep در Wishlist، ما امیدواریم که موجب شویم این عمل معنای بیشتری در بین طرفداران داشته باشد.

همانطور که اشاره شد کاربران پلتفرم پی سی اواخر ماه آینده میلادی قادر به تجربه بازی The Bard's Tale IV: Barrows Deep خواهند بود و علاقه‌مندان به این بازی برای تجربه آن روی دیگر پلتفرم‌های مقصد یعنی مک، لینوکس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان باید تا اواخر سال جاری صبر کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده