نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

تریلر جدید فصل دوم سریال Iron Fist منتشر شد

مارول و نتفلیکس اولین تریلر رسمی و کامل فصل دوم سریال Iron Fist را منتشر کرده‌اند که در آن با شخصیت‌های منفی فصل دوم بیشتر آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی و کامل فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) منتشر شده است. با اینکه فصل اول این سریال بسیاری را ناامید کرد، اما شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول فرصت دیگری را به این سریال دادند و سریال آیرون فیست برای فصل دوم تمدید شد. کمتر از یک ماه دیگر فصل دوم این سریال از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و پیش از این یک تیزر کوتاه در ماه گذشته و یک تریلر کوتاه دیگر در طول این ماه از فصل دوم سریال Iron Fist منتشر شده است. حال سرانجام اولین تریلر کامل فصل دوم این سریال منتشر شده که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات و شخصیت‌های اصلی و شرور فصل دوم سریال هستیم. همانطور که در دو ویدیو قبلی نیز به آن اشاره شده بود، دنی رند باید با یک تهدید بسیار خطرناک از گذشته مواجه شود و داووس که در گذشته با دنی رند آموزش دیده بود، حال به یک تهدید بسیار خطرناک تبدیل شده و قدرت مشابه آیرون فیست را به‌دست آورده است. همچنین شخصیت تایفوید مری نیز در طول تریلر معرفی می‌شود و در این تریلر شاهد حضور شخصیت میستی نایت نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) شاهد همکاری میستی نایت با شخصیت کالین وینگ بودیم که ظاهرا در فصل دوم سریال Iron Fist نیز قرار است شاهد همکاری این دو شخصیت با یکدیگر باشیم و احتمال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس کامیک Daughters of the Dragon (دختران اژدها) را قوت بخشیده است. برخلاف فصل اول و دیگر سریال‌های نتفلیکسی مارول، فصل دوم سریال Iron Fist قرار است کوتاه‌تر باشد و فصل دوم این سریال تنها در ۱۰ قسمت تولید شده است.

فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، آلیس ایو در نقش تایفوید مری (شخصیت شرور و منفی اصلی سریال)، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Iron Fist حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده