نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

بازیگر شخصیت اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery معرفی شد

شبکه CBS بازیگر شخصیت محبوب اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را رسما تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شخصیت محبوب و قدیمی اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) انتخاب و رسما معرفی شده است. اتان پک، بازیگر سریال 10Things I Hate About You، قرار است نقش شخصیت نیمه انسان نیمه ولکان اسپاک را در فصل دوم این سریال بازی کند. لئونارد نیموی اولین بازیگری بود که نقش اسپاک را بازی کرد و سپس زکری کینتو در سه قسمت جدید فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، نقش اسپاک را بازی کرده است. اسپاک یکی از اعضای جدید سریال Star Trek خواهد بود که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری بوده‌ایم و از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه پیشتازان فضا است. الکس کورتزمن، شورانر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery به هالیوود ریپورتر گفت:

ما ماه‌ها برای بازیگری که در تصورات ما برای این نقش بود، جستجو کردیم. یکی از این بازیگران، توانست تمامی ویژگی‌های مدنظر ما و بزرگترین ویژگی‌های شخصیت اسپاک که شامل همدلی، بینش، محبت، سردرگمی و اشتیاق بی‌پایان می‌شود، را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. اتان پک وارد اتاق تست بازیگری شد و همه این ویژگی‌ها را به بهترین کیفیت ارائه داد و او از مسئولیت سنگینی که از لئونارد، زک و طرفداران وجود دارد، کاملا آگاه است و او برای مقابله با این چالش و گسترش میراث اسپاک آماده است. ما بسیار هیجان زده هستیم که اضافه شدنش را به خانواده سریال خوش آمد گوییم.

Ethan Peck

اتان پک نوه گرگوری پک، بازیگر افسانه‌ای هالیوود است. ماه گذشته، شبکه CBS اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم این سریال مورد انتظار بودیم. پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery از ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) آغاز خواهد شد و در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در حال سپری شدن است. سریال Star Trek از شبکه استریم CBS All Access منتشر می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده