نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۸: از عجیب ترین نسخه های کالکتور تا نگاهی به سخت ترین بازی های تاریخ

هجدهمین قسمت از لودینگ، به بازی‌های سخت اختصاص دارد. بازی‌هایی که باعث شکسته شدن تعداد بی‌شمار کنترلر شوند!

بارها برای همه ما اتفاق افتاده که از سختی بیش از حد یک بازی، قصد داشتیم کنترلر خود را به دیوار بکوبیم و به احتمال بسیار زیاد به خودمان قول دادیم که دیگر سراغ آن بازی نرویم! اما هر دفعه پس از گذشت چند دقیقه، زیر قولمان زدیم و باز هم مرحله کذایی را بارگزاری کردیم و باز هم اعصابمان خرد شد! بازی‌های این چنینی کم نیستند و اکثر کسانی که از زمان سگا و SNES بازی را شروع کردند، با این مفهوم کاملا آشنا هستند. بازی‌هایی مانند Ghost 'N Ghouls و ‌Contra، از جمله سردمداران بازی‌های سخت بوده‌اند. تازه، به تمام این‌ها نبود گزینه‌ای به نام «ذخیره» را در آن زمان اضافه کنید تا متوجه شوید که حتی بازی‌های ساده آن زمان در زمره بازی‌های سخت قرار می‌گرفتند.

برای ادای احترامی به این‌گونه بازی‌ها، قسمت هجدهم لودینگ را به بازی‌های سخت اختصاص دادیم و نگاهی انداخته‌ایم به برخی از معروف‌ترین و مشهورترین آنها. همچنین چند نکته بسیار جالب را نیز در رابطه با این بازی‌ها برای شما بازگو کرده‌ایم. در ادامه برنامه لودینگ این هفته و در بخش تاپ فایو، عجیب‌ترین و غیر عادی‌ترین نسخه‌های کالکتور بازی‌ها را معرفی کرده‌ایم تا ببینید که استودیوها برای فروش و افتادن سر زبان نام بازی‌شان، چه کارها که نکرده‌اند.

مانند همیشه، لودینگ این هفته دارای بخش دماسنج یا همان اخبار مهم هفته به سبک لودینگ هم است. نظرسنجی این هفته را نیز به یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات هفته گذشته اختصاص داده‌ایم و نظر شما را در رابطه با جذاب‌ترین ویژگی بازی Red Dead Redemption 2 به بهانه انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی بازی جویا شدیم. این شما و این هم هجدهمین قسمت از برنامه لودینگ:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده