نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

ساخت فیلم Silver and Black لغو شد؛ تایید ساخت فیلم مستقل این دو شخصیت

شرکت سونی پیکچرز ساخت فیلم Silver and Black را لغو کرد، اما فیلم مستقل شخصیت بلک کت و سیلور سیبل در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز از کنار گذاشته شدن پروژه ساخت فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) و تبدیل کردن آن به دو فیلم مستقل خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، سونی علاقه‌مند است تا تمرکز بیشتری روی فیلم‌های مستقل شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) داشته باشد. به همین منظور پروژه ساخت فیلم Silver and Black لغو شده و به‌جای آن قرار است دو فیلم جداگانه تولید و منتشر شود که تمرکز هر فیلم روی یکی از این دو شخصیت خواهد بود. به نظر می‌رسد که اولین پروژه فیلم Black Cat (بلک کت) باشد. سنفرد پنیچ، مدیر اجرایی فیلم‌های مارولی سونی پیکچرز گفت:

ما اعتقاد داریم که شخصیت بلک کت با یک پیش زمینه بزرگ و داشتن متریال‌های کافی، پتانسیل بالا و کافی برای توجیه ساخت یک فیلم مستقل براساس آن را دارد.

جینا پرینس بیتوود که پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده داشته باشد، رسما از پروژه ساخت این فیلم جدا شده است، اما همچنان به‌عنوان تهیه کننده در فیلم‌های مستقل این دو شخصیت حضور خواهد داشت و سونی پیکچرز جستجو برای یافتن کارگردان‌های زن برای این دو فیلم را آغاز کرده است. فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت، یکی از شخصیت‌ها و ضد قهرمان‌های دنیای مرد عنکبوتی است که توسط مارو وولفمن و کیث پولارد خلق و در سال ۱۹۷۹ در شماره ۱۹۴ام کامیک The Amazing Spider-Man (مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز) معرفی شد. 

سیلور سیبلینوا ملقب به سیلور سیبل، توسط تام دی‌فالکو، رون فرنز و جوزف روبنشتاین خلق و در شماره ۲۶۵ام کامیک The Amazing Spider-Man که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد، برای اولین بار به طرفداران معرفی شد. سیلور سیبل یک مزدور و رهبر یک گروه از شکارچیان و جنایتکاران جنگی است. علاوه بر فیلم Silver Sable و فیلم Black Cat، سونی در حال ساخت فیلم Morbius the Living Vampire (موربیوس خون آشام زنده) با بازی جرد لتو، فیلم Kraven the Hunter (کراون شکارچی) و فیلم Silk (سیلک) نیز است.

فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، اولین فیلم از دنیای فرعی مرد عنکبوتی است که فیلم ونوم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده