نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر جدیدی از فصل پایانی بازی The Walking Dead منتشر شد

جدیدترین تریلر منتشر شده از فصل پایانی بازی The Walknig Dead، چالش‌ها و کاراکترهای جدیدی را که کلمنتاین قرار است با آن‌ها رو به رو شود نمایش می‌دهد.

مجموعه بازی‌های The Walking Dead، اثر استودیو تل تیل، از بازی‌هایی بودند که طی سالیان گذشته، مخاطبان را با چالش‌ها و لحظات احساسی فراوانی روبه‌رو می‌کردند. از هفته‌ی آینده، با آغاز فصل پایانی این بازی، مخاطبان سرانجام سرنوشت شخصیت کلمنتاین و دیگر کاراکترهای موجود در این سری محبوب را رقم خواهند زد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید از فصل پایانی این سری منتشر شده است. در این فصل که Done Running نام دارد، پایان داستانی که استودیو تل تیل از سال ۲۰۱۲ برای‌مان روایت می‌کرد رقم خواهیم زد. فصل جدیدی که به لطف آن قرار است کاراکترها، جلوه‌های گرافیکی و مکانیک‌هایی جدید به بازی اضافه شود.

مثل فصل‌های قبلی، اپیزودهای این فصل هم قرار است به صورت دوره‌ای منتشر شوند و البته، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار تمامی قسمت‌های فصل جدید را بخرند و به محض انتشار، دانلودشان کنند.

آخرین فصل مجموعه‌ بازی مردگان متحرک، در تاریخ ۱۴ آگست (۲۳ مرداد) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. انتشار بازی برای نینتندو سوییچ در پایان سال جاری میلادی هم توسط سازندگان بازی تایید شده است.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده