نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

اندرو لینکلن درباره خروجش از سریال The Walking Dead صحبت کرد

اندرو لینکلن، ستاره محبوب سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) چندی پیش اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. حالا او علت این تصمیم خود را توضیح داده است.

تقریبا در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) بود که برای اولین بار اعلام شد اندرو لینکلن، ستاره‌ی محبوب سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، در آینده‌ای نزدیک، این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی محبوب شبکه AMC را که مدت زیادی هم به روی آنتن رفته، ترک می‌کند. مدتی بعد، یعنی در طی مراسم کامیک کان سن دیگو که چند روز پیش برگزار شد، خروج او از این مجموعه به طور رسمی تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لینکلن بیشتر از قبل درباره این تصمیم خود توضیح داد و دلیل اینکه چرا می‌خواهد نقش شخصیت ریک گرایمز را بعد از هشت سال رها کند و برود، مشخص کرد.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی با اندرو لینکلن تنظیم کرده بود، او باری دیگر اعلام کرد که به طور قطعی در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. البته لازم به ذکر است که او عنوان کرد تنها از سریال اصلی خارج می‌شود و لزوما کل این مجموعه را ترک نمی‌کند. این مجموعه در کنار سریال مردگان متحرک خود، دارای یک بازی ویدئویی و همچنین یک مجموعه اسپین آف یعنی سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) هم هست. او بعد از اعلام این تصمیم، درباره علت خروج خود از این سریال صحبت کرد و توضیح داد که خانه‌ی او در انگلیس قرار دارد و او دوست دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. او در این مصاحبه اینگونه صحبت کرد:

من دو فرزند کوچک دارم و در یک کشور کاملا متفاوت زندگی می‌کنم. همانطور که می‌دانید، هرچه این فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند، کمتر از قبل می‌توانند جا به جا شوند. این موضوع به همین راحتی است. دیگر وقت آن رسیده که من به خانه‌ام بازگردم.

Andrew Lincoln

در ادامه‌ی این مصاحبه، اندرو لینکلن درباره این موضوع توضیح داد که فیلمبرداری قسمت آخر فصل نهم سریال مردگان متحرک چه حسی داشت و چه شکلی بود. او اینگونه حس خود را شرح داد:

به پایان رساندن این سریال به گونه‌ای بود که انگار بالاخره نفس راحت می‌کشیدم. همچنین این دو قسمت آخر، به طور خاصی رضایت بخش بود. با این حال، حضور در مراسم کامیک کان و پنل این سریال، صحبت کردن با هزاران آدمی که در سالن H حضور داشتند و بعد از آن بغل کردن تک تک دوستانم در پایان چه حسی داشت؟ این اتفاق غم انگیز کاملا واقعی شد و این، حقیقت این موضوع است.

در طی پنل سریال مردگان متحرک که در مراسم کامیک کان سن دیگو برگزار شده بود، اندرو لینکلن عشق خود به این مجموعه تلویزیونی را ابراز کرد و گفت:

من عاشق این سریال هستم؛ این مجموعه ارزش فوق‌العاده زیادی برای من دارد. من تمام افرادی را که این سریال را ساختند دوست دارم. من قول می‌دهم گریه نکنم؛ زیرا به اندازه‌ی کافی مقابل دوربین گریه کرده‌ام. علاوه بر این، من واقعا و از صمیم قلب، تمام مردمی را که این سریال هیجان‌انگیز را تماشا کردند، دوست دارم. من زمان به‌شدت فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و همچنین زیبایی را در کنار عوامل این مجموعه داشتم و حضور در این تیم، یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بود که بدون شما دوستان میسر نمی‌شد.

فصل نهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۳۹۷) به روی آنتن می‌رود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده