نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸

استودیوی پارادوکس اینتراکتیو در حال ساخت بازی‌های جدیدی از آثار White Wolf Publishing است

کمپانی Paradox Interactive مشغول ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی مختلفی از IPهای White Wolf Publishing است.

پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، کمپانی ناشر و بازیساز سوئدی که بیشتر با ساخت بازی‌های استراتژی تاریخی مشهور است، در سال ۲۰۱۵ شرکت White Wolf Publishing را خرید. در نتیجه، آثار منتخب زیادی مثل بازی Vampire: Masquerade و بازی World of Darkness را به تصاحب خود درآورد. اما با گذشت سه سال، جای سؤال است که چرا این استودیو هنوز هیچ اثری از این بازی‌ها در دست ساخت ندارد.

فردریک وستر (Fredrik Wester)، رئیس این استودیو، طی مصاحبه‌ی جدید خود با وب‌سایت گیم اینداستری، تایید کرد که تیم او بازی‌هایی با اقتباس از آثار مشهور وایت ولف در دست ساخت دارند، اما اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر نکرد. البته می‌دانیم که ساخت بازی‌ها یک پروسه‌ی طولانی هستند و وستر هم در این مصاحبه تأیید می‌کند که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند تا مطمئن شوند بازی‌های‌شان از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند شد. 

وستر در ادامه اضافه می‌کند که آن‌ها White Wolf Publishing را به این دلیل خریدند چرا که باور داشتند آثار آن‌ها پتانسیل تبدیل شدن به بازی‌های نقش‌ آفرینی جذاب را دارا است. بنابراین طرفدارها نگران نباشند، چرا که این بازی‌ها به گفته‌‌ی وستر حتماً در سبک نقش‌آفرینی ساخته خواهند شد. همچنین، وستر با اشاره به وسواس‌شان در ساخت بازی می‌گوید: 

هر چیزی که با سطح کیفی مد نظر ما هماهنگ نباشد، قبل از این‌که به مرحله‌ی آلفا برسد لغو خواهد شد.

خوشبختانه، وستر تأیید کرد که بعضی از این بازی‌ها همین الآن در دست ساخت قرار دارند و استودیوی پارادوکس اینتراکتیو تمام تلاش خود را می‌کند تا به کیفیت بالایی دست پیدا کنند. او گفت: 

ما مجموعه و فهرستی از بازی‌های White Wolf Publishing را در اختیار داریم. فعلاً تعدادی از پروژه‌ها در مرحله‌ی آزمایش قرار دارند. مردم از ما سؤال می‌کنند که چرا تا این میزان کار با آثار مربوط به White Wolf Publishing طول کشید؟ خب، به این دلیل که این بار ما قصد داریم تا کارها را درست انجام دهیم. در گذشته و در سال‌های خیلی دور، ما بازی‌های فاجعه‌ای را منتشر کردیم. من می‌دانم که چطور می‌توان بازی‌های پر از باگ و ناکامل را منتشر کرد و نمی‌خواهم که دوباره این سناریو برای بازی‌های جدیدمان تکرار شود. 

البته نباید فراموش کرد که استودیوی پارادوکس اینتراکتیو این روزها مشغول ساخت بازی‌های مختلفی است و مدتی پیش در رویداد PDXCON 2018، بازی‌‌ Imperator: Rome و بازی Age of Wonders: Planetfall را معرفی کرد. علاوه بر این، به‌تازگی بودجه نسخه‌ی رومیزی بازی Crusader Kings از کیک‌استارتر تأمین شده است.  

ناگفته نماند که این استودیو در کنار White Wolf Publishing، پیش‌تر هم استودیوها و شرکت‌های مختلفی را مثل استودیوی ترایمف (Triumph) خریداری کرده بود. از قضا، کم‌تر از یک ماه پیش بود که پارادوکس اینتراکتیو، استودیوی سازنده بازی BattleTech را خریداری کرد

زمانی که این استودیو تصمیم بگیرد تا از بازی‌های جدید خود پرده‌برداری یا اطلاعات جدیدی را از آن‌ها منتشر کند، ما شما را در زومجی مطلع خواهیم کرد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده