// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تصویر جوئل امبید، کاور NBA Live 19 خواهد بود

تصویر جوئل امبید، ستاره تیم Philadelphia 76ers به عنوان کاور بازی NBA Live 19 انتخاب شد.

با عرضه نسخه‌های مختلف فوتبال، بسکتبال یا سایر بازی‌های ورزشی، شاهد تصویر بازیکنان معروف یا پدیده‌های جدید روی جلد (کاور) بازی‌ها هستیم و حال نوبت به بازی NBA Live 19 رسیده است تا کاور خود را رونمایی کند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در نوزدهمین نسخه از مجموعه NBA Live شاهد تصویر جوئل امبید روی کاور بازی خواهیم بود. امبید ستاره تیم Philadelphia 76ers است که در سال ۲۰۱۴ به این تیم پیوست و در پست Center بازی می‌کند. او به قدری در پست خود ماهر است که توانست تیم خود را به مسابقات Playoff ببرد و از طرفی در ترکیب اصلی تیم East’s All-Star قرار گرفت. از دیگر دستاوردهای جوئل امبید نیز می‌توان به انتخاب شدنش برای تیم دوم All NBA اشاره کرد.

کاور بازی NBA Live 19 در مراسم NBA Awards رونمایی شد. در جریان این مراسم به بهترین بازیکنان سالی که گذشت (از نظر برگزاری لیگ بسکتبال) جوایزی اهدا می‌شود. متاسفانه جوئل امبید نتوانست جایزه‌ای را از آن خود کند. در این مراسم جیمز هاردن، ستاره تیم هوستون راکتز جایزه ارزشمندترین بازیکن و بن سیمونز، هم تیمی جوئل امبید، توانست جایزه Rookie of the Year را از آن خود کند.

بازی NBA Live 19 در جریان رویداد EA Play 2018 معرفی شد و در تاریخ ۱۶ شهریور ماه (هفت سپتامبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده