// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

واکنش الکترونیک آرتز به بازی PUBG و صحبت از آینده سری Battlefield

الکترونیک آرتز قصد دارد تغییرات جدید و خلاقانه‌ای را در حالت‌های بازی و طراحی نقشه‌های سری Battlefield ایجاد کند.

بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و برخی از بازی‌های جدید یا حتی معروف و قدیمی نیز با الگوبرداری از ایده‌های این اثر، سعی کرده‌اند تجربه بتل رویال را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورند. در این بین، کمپانی الکترونیک آرتز که تبحر خاصی در نشر و توسعه بازی‌های آنلاین و چندنفره دارد، تا به امروز هیچ واکنشی در مورد سبک بتل رویال و اینکه آیا قصد اضافه کردن آن به بازی‌های خود را دارد یا نه، انجام نداده بود، اما به‌تازگی اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در جریان یک کنفرانس در مورد عملکرد اقتصادی این شرکت، صحبت‌هایی نیز در مورد بازی PUBG انجام داد و این اثر را قابل احترام و افتخارآمیز خطاب کرد. ویلسون گفت که تیم بلوهول توانسته است چیز جدیدی به سبک شوتر اول شخص اضافه کند و بازی‌هایی مثل PUBG و Fortnite همانی هستند که طرفداران شوتر در سرتاسر جهان به دنبالش بوده‌اند.

مدیرعامل الکترونیک آرتز افزودن یک حالت بتل رویال به بازی‌هایی مثل سری Battlefield را رد نکرد، اما اذعان داشت که آن‌ها سعی دارند تا روش‌های جدید و خلاقانه‌ای برای بازی کردن را به آثار خود اضافه کنند. ویلسون در ادامه گفت:

به نظر من چیزی که شما در این صنعت درمی‌یابید این است که راه‌های بسیار زیادی برای سرگرم کردن گیمرها و جلب کردن توجه آن‌ها وجود دارد و یکی از این روش‌ها بهره بردن از خلاقیت در هسته اصلی گیم‌پلی است. کاری که تیم سازنده پابجی انجام داده است، سطح تازه‌ای از خلاقیت را وارد گیم‌پلی کرده و راه و روش بازی‌کردن یک اثر شوتر را تغییر داده است. ما کاملا به این اثر احترام می‌گذاریم و سازندگان را به‌خاطر کاری که انجام داده‌اند ستایش می‌کنیم. ما می‌بینیم که بازی‌هایی چون فورت نایت نیز همین راه را در پیش گرفته‌اند. این همان حالت بازی‌ای است که طرفداران شوتر در سرتاسر جهان به آن علاقه‌مند هستند.

با توجه به اینکه ما تعدادی از برترین شوترهای موجود در مارکت‌ها را ساخته‌ایم، ممکن است این انتظار در شما ایجاد شود که ما هم به سراغ افزودن روش‌های جدید و خلاقانه‌ای به گیم‌پلی آثار خود برویم. البته این بدان معنی نیست که ما دقیقا چیزی را که در پابجی وجود دارد به سری بتلفیلد می‌آوریم، اما قطعا تیم سازنده Battlefield در تلاش است تا در هر بخشی از بازی مثل گیم‌پلی و نقشه‌های آن، مکانیزم‌های مبتکرانه و جدیدی را خلق کند و من نیز روی این موضوع تاکید داشته‌ام.

بازی‌هایی مثل PUBG و Fortnite تا به امروز طرفداران زیادی به‌دست آورده‌اند و طبیعی است که شرکت‌های بزرگی مثل EA نیز با مشاهده علاقه بی‌حد و حصر گیمرها به سبک بتل رویال، تسلیم آن شوند یا حداقل افزودن حالت‌های بازی کاملا جدید را جزو اولویت‌های اساسی خود قلمداد کنند.

شما هم نظرات خود را در مورد احتمال اضافه شدن حالت‌ بتل رویال یا مدهای مشابه آن به سری بتلفیلد با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده