نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

فصل هشتم سریال Game of Thrones دارای قسمت‌های ۲ ساعته نخواهد بود

شبکه HBO تایید کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار نیست دارای قسمت‌های ۲ ساعته باشد.

به‌تازگی شبکه HBO تایید کرده است که فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) قرار است نیمه اول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برودحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل هشتم و پایانی این سریال منتشر شده است. در مصاحبه با EW، کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO، اعلام کرد تا آنجایی که خبر دارد، فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار نیست دارای قسمت‌هایی با زمانی حدود ۲ ساعت باشد. او همچنین اشاره کرد که اولین تریلر فصل پایانی این سریال در طول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، اما زمان مشخصی را برای انتشار آن اعلام نکرد. با این حال، قابل انتظار است در اواخر سال ۲۰۱۸ یا نمایشگاه کامیک کان نیویورک که در ماه اکتبر امسال (مهر) برگزار می‌شود، این تریلر منتشر شود. 

در حال حاضر می‌دانیم که اولین سریال پیش درآمد دنیای وستروس براساس فیلمنامه‌ای از جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) در دست ساخت است و جرج آر آر مارتین نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. بلویز پیش از این تایید کرده بود که ساخت دیگر سریال‌های پیش درآمد Game of Thrones متوقف یا لغو شده است و بار دیگر او در این مصاحبه تایید کرد که در حال حاضر هیچ یک از سریال‌های دیگر در دست ساخت نیستند. بلویز گفت:

تا زمانی که ما یکی از این سریال‌ها را تولید، پخش و تماشا نکنیم، من فکر نمی‌کنم ساخت بقیه سریال‌های پیش درآمد از سر گرفته شود.

او بار دیگر ابراز امیداوری کرد که فیلمبرداری تولید نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones از سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ آغاز شود و همچنین شایعات منتشر شده مبنی بر شروع فیلمبرداری این سریال در ماه اکتبر امسال در بلفاست را نیز کاملا تکذیب کرد. شبکه HBO در حال حاضر مراحل استخدام کارگردان و بازیگران قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را آغاز کرده و هنوز سفارش ساخت یک فصل کامل آن را نداده است. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده