نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

تصاویر رسمی جدیدی از فصل دوم سریال Iron Fist منتشر شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول تصاویر رسمی جدیدی از فصل دوم سریال Iron Fist را منتشر کرده‌اند.

جمعه گذشته بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار تیزر کوتاهی تاریخ انتشار فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) را رسما تایید و اعلام کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر رسمی جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. تمرکز بیشتر این تصاویر روی شخصیت دنی رند ملقب به آیرون فیست با بازی فین جونز، است که در فصل دوم این سریال باید با تایفوید مری با بازی آلیس ایو، روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. همچنین در یک تصویر شاهد همکاری شخصیت کالین وینگ با بازی جسیکا هنویک و میستی نایت با بازی سیمون میسیک هستیم که در واقع اشاره‌ای به Daughters of the Dragon (دختران اژدها) دارد که پیش از این شاهد همکاری این دو شخصیت در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) نیز بوده‌ایم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، آلیس ایو در نقش تایفوید مری (شخصیت شرور و منفی اصلی سریال)، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Iron Fist حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین ریون متزنر وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را بر عهده داشته و جانشین اسکات باک، سازنده فصل اول آن، شده است.

فصل دوم سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس به‌روی آنتن برود و سومین سریال مارولی نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال مانند دیگر سریال‌های نتفلیکسی مارول در ۱۳ قسمت تولید شده باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده