نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴

کمپانی دی سی سری کتاب کمیک جدید خود را معرفی کرد

کمپانی دی سی کامیکس به‌تازگی تصمیم گرفته که قدمی به سمت تاریک شدن بردارد؛ به همین دلیل سری کتاب کمیک جدید خود را با نام DC Black Label معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، کمپانی دی سی اینترتینمنت (DC Entertainment) در طی مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ اعلام کرد که آنها در حال انتشار کتاب‌های کمیکی برای یک مجموعه‌ی جدید به نام DC Black Label هستند. این مجموعه فقط دارای داستان‌های خاصی خواهد بود؛ داستان‌هایی که هر کدام توسط برجسته‌ترین نویسندگان و هنرمندان کمپانی دی سی کامیکس نوشته، طراحی و منتشر شده است. آنها قرار است داستان‌های مستقل جذابی را به افسانه‌های بزرگترین قهرمانان و شرورهای دنیای دی سی بیاورند. برای شروع، این مجموعه قرار است روی داستان‌هایی تمرکز داشته باشد که محوریت آنها بتمن، سوپرمن و واندر وومن است. همچنین کمپانی دی سی تیزر کوتاهی برای معرفی این مجموعه منتشر کرده است.

جیم لی، یکی از ناشران کمپانی دی سی در طی مصاحبه‌ای اینگونه درباره این پروژه صحبت کرد:

ایجاد و خلق مجموعه‌ی جدیدی به نام DC Black Label، تعهدات ما را نسبت به کار کردن با هنرمندان بااستعداد و ستاره و همچنین اعتماد کردن به آنها، دو برابر می‌کند. آنها قرار است داستان‌هایی حماسی و تکان‌دهنده بنویسند؛ داستان‌هایی با کیفیت و خلاقیت بسیار بالا که تنها خودشان قادر به خلق چنین چیزی خواهند بود. تمامی نویسندگان و هنرمندان این مجموعه، از سطح آزادی بسیار بالایی در به کارگیری خلاقیت، برخوردار هستند.

داستان‌هایی که در مجموعه DC Black Label منتشر می‌شوند، هیچ محدودیت خاصی ندارند و اصلا منحصر به فرمت خاصی، تاریخ انتشار مشخصی یا حکم و کانون تعیین شده‌ای، نیستند. زمانی که صحبت به این مجموعه‌ی جدید دی سی می‌رسد، دید خلاق، حرف اول را می‌زند و نسبت به هر موضوع دیگری اولویت بالاتری دارد. نویسندگان کاملا در هر زمینه‌ای آزاد هستند و می‌توانند داستان‌هایی را که با مجموعه‌ی The New 52 یا Rebirth تناقض دارد هم بنویسند. از طرف دیگر، طراحان هم می‌توانند قهرمانان و شرورها را دوباره به تصویر بکشند و ظاهری برای آنها طراحی کنند که تا به امروز در هیچ جایی دیده نشده است. کمپانی دی سی اینترتینمنت برنامه دارد تا در موج اول مجموعه‌ی DC Black Label شِش کتاب منتشر کند. این شش کتاب عبارتند از: Superman: Year One ،Batman: Last Knight on Earth ،Batman: Damned ،Wonder Woman Historia: The Amazons ،Wonder Woman: Diana's Daughter و The Other History of the DC Universe.

دانلود از آپارات

فرانک میلر و جان رومیتا جونیور مسئولیت نویسندگی مجموعه‌ی Superman: Year One را بر عهده دارند. کمپانی دی سی و همچنین هنرمندان آن به طرفداران قول دادند که این نسخه از تجسم سوپرمن و همچنین داستان کلاسیک ریشه‌ی او، فوق‌العاده نفس‌گیر و جذاب خواهد بود. از طرف دیگر اسکات اسنایدر و گرگ کاپولو هنرمندان مجموعه‌ی Batman: Last Knight خواهند بود. داستان این مجموعه، از جایی آغاز می‌شود که بتمن در بیابانی بیدار می‌شود و در کنار خود سر جوکر را می‌بیند که در محفظه‌ای قرار دارد و هنوز زنده است. همچنین برایان آزارلو و لی برمجو هم هنرمندانی هستند که در انتشار مجموعه‌ی Batman: Damned فعالیت می‌کنند. این مجموعه دارای داستانی است که در آن بتمن و کنستانتین با یکدیگر متحد می‌شوند تا یک قاتل سریالی بسیار ترسناک را تعقیب و دستگیر کنند؛ کسی که ممکن است حتی جوکر را هم به قتل رسانده باشد.

کلی سو دکانیک و فیل جیمنز قرار است یک داستان حماسی از تاریخ گمشده‌ی آمازون‌ها را در مجموعه‌ی Woman Historia: The Amazons برای مخاطب خود تعریف کنند. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از مجموعه‌ی Wonder Woman: Diana's Daughter در دست نیست و حتی گفته شده که این عنوان در دست بررسی قرار دارد. اما گرگ روکا قرار است از این کمیک استفاده کند و داستان زن جوانی را برای مخاطب تعریف کند که با مشکلات و نابرابری‌های دنیای ناامید کننده‌ی خود مبارزه می‌کند. در نهایت همچنین عنوان شده که جان ریدلی در حال نوشتن مجموعه‌ای ادبی است که در آن لحظه‌های نمادین و معروف دنیای دی سی تجزیه و تحلیل می‌شود که این مجموعه The Other History of the DC Universe نام دارد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده