// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

زمان انتشار بخش چندنفره بازی Stardew Valley برای کامپیوتر مشخص شد

استودیوی ConcernedApe و کمپانی Chucklefish با انتشار یک ویدیو، زمان انتشار نسخه کامپیوتر بخش چندنفره بازی Stardew Valley را اعلام کردند.

مدتی است که بتای بخش چند نفره بازی Stardew Valley در دسترس دارندگان این بازی قرار گرفته است، اما به‌نظر می‌رسد که نسخه کامل کامپیوتر آن به‌زودی عرضه خواهد شد. براساس آخرین اخبار بازی، شما و دوستان‌تان از تاریخ دهم مرداد ماه می‌توانید با کمک یکدیگر، در زمین‌های بازی به زراعت بپردازید. اساس بخش چندنفره بازی Stardew Valley برمبنای همکاری با دوستان‌زتان است. در این بخش شما به همراه حداکثر سه نفر از دوستان‌تان می‌توانید زمین کشاورزی رویاهای‌تان را بسازید. فقط مطمئن شوید وقتی دوستان‌تان به مزرعه شما سر می‌زنند، برای آن‌ها استراحتگاهی را در نظر گرفته باشید تا آن‌ها بتوانند زمین شما را خانه خود بدانند.

در کنار فعالیت‌های روزمره‌ای که در بازی اصلی انجام می‌دهید، بخش چندنفره بازی، محتویات بسیاری را به شما ارائه می‌دهد. چت‌باکس و اموجی‌های جدیدی در بازی قرار داده شده است تا افراد بتوانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین در این بخش، ازدواج کردن هم در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید علاوه برآن که شما می‌توانید به یکی از شخصیت‌های زن یا مرد Pelican Town ابراز علاقه کنید، قادر هستید تا به‌صورت آنلاین برای آن شخص خاص، یک حلقه هم بسازید، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و اوضاع به کامتان تلخ شد، می‌توانید از او جدا شوید و از مزرعه‌تان اخراجش کنید!

اگر در بازی دوستی دارید که تجربه‌اش کم است، نگران نباشید. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی، قابلیت تغییر میزان دشواری آن است. شما می‌توانید این کار را با تنظیم مقیاس حاشیه سود یا فروش محصول انجام دهید. این مقیاس می‌تواند سختی نگهداری از مزرعه‌تان را از بر اساس تجربه شما و دوستانتان، کم یا زیاد کند.

به‌روزرسانی نسخه کامپیوتر بازی، از تاریخ دهم مرداد ماه و از طریق فروشگاه‌های استیم، GOG و WeGame در دسترس خواهد بود. توسعه‌دهنده بازی، اریک بارونا (Eric Barona) که به ConcernedApe معروف است، هنوز زمان عرضه این آپدیت را روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 اعلام نکرده است، اما از ویدیویی که برای بخش چندنفره آن منتشر شده است، می‌دانیم که این به‌روزرسانی به‌زودی برای این پلتفرم‌ها هم منتشر خواهد شد. بارونا قبلا اشاره کرده بود که به‌روزرسانی نسخه نینتندو سوییچ بازی، تنها کمی پس از عرضه نسخه پی‌سی آن منتشر می‌شود، اما تاکنون خبر دیگری در این رابطه تایید نشده است.

Stardew Valley یک بازی سبک کشاورزی و نقش آفرینی است که از Harvest Moon الهام گرفته است و بازیکنان در آن‌ می‌توانند مزرعه خود را گسترش دهند. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای پی سی منتشر شد و کمی بعد برای دیگر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی بخش چند نفره این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده