// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی مجدد Crash Bandicoot

در هفته‌ای که گذشت، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، محصول کمپانی اکتیویژن، توانست به لطف عرضه روی نینتندو سوییچ، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد.

با توجه به گزارش هفتگی سایت چارت ترک و جدیدترین اخبار بازی، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، ساخته کمپانی اکتیویژن که به تازگی روی نینتندو سوییچ عرضه شده است، توانست در صدر فروش بازی‌های این هفته انگلستان قرار بگیرد و از طرفی، موفق شد بازی Mario Tennis Aces را که در هفته گذشته اول شده بود کنار بزند.

ظاهرا هنوز مخاطبان بازی‌های ویدیویی در تب و تاب جام جهانی قرار دارند و از این‌رو شاهد حضور پرقدرت بازی FIFA 18 هستیم که رتبه سوم جدول فروش هفتگی بریتانیا را به خود اختصاص داده است. همچنین نکته جالب لیست بریتانیا، بازی The Crew 2 است که در هفته اول انتشارش توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. انتظار می‌رفت این بازی بتواند در هفته اول انتشار خود، صدر جدول را از آن خود کند، ولی حضور رقیب قدرتمندی مثل کرش بندیکوت روی نینتندو سوییچ سبب شد The Crew 2 کار خود را با رتبه دومی شروع کند.

در ادامه جدول فروش سایت چارت ترک، شاهد بازی Mario Tennis Aces هستیم که در رتبه چهارم قرار دارد و بازی God of War نیز نتوانست رتبه‌ای بهتر از رتبه پنجمی را کسب کند؛ اثری که در زمان عرضه‌اش چند هفته به عنوان پر فروش‌ترین بازی بریتانیا انتخاب شد. در رتبه ششم نیز بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد که همچنان جزو ۱۰ بازی برتر بریتانیا است و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. پس از حواشی بازی Star Wars Battlefront II، ظاهرا کاربران روی خوش به این بازی نشان داده‌اند و پس از چند هفته شاهد اضافه شدن این بازی به لیست ۱۰ بازی پر فروش بریتانیا هستیم.

نوبتی هم که باشد، نوبت بازی Grand Theft Auto V است که همچنان طرفداران خودش را دارد و به واسطه تخفیف‌های مختلف نظیر تخفیف‌های تابستانه استیم، توانسته جزو ۱۰ بازی برتر باقی بماند و رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. در ادامه نیز بازی Fallout 4 و بازی Far Cry 5 نیز توانسته‌اند رتبه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص دهند.

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان تا ۳۰ جولای (نهم تیر ماه) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲۲

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

صدر نشینی مجدد
۲

The Crew 2

جایگاه دوم در هفته اول انتشار
۳۲

FIFA 18

یک پله سقوط و از دست دادن رتبه دوم
۴۱

Mario Tennis Aces

-
۵۳

God of War

-
۶۴

Mario Kart 8 Deluxe

-
۷-

Star Wars Battlefront II

حضور مجدد در لیست
۸۷

Grand Theft Auto V

-
۹۵

Fallout 4

-
۱۰۱۲

Far Cry 5

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده