نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Mario Tennis Aces در هفته اول انتشار

در هفته‌ای که گذشت، بازی Mario Tennis Aces، محصول کمپانی نینتندو، توانست در هفته اول انتشارش در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Mario Tennis Aces، ساخته کمپانی نینتندو که امکان تجربه یک بازی تنیس با حضور شخصیت‌هایی چون ماریو را فراهم می‌کند، توانست در اولین هفته انتشار، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد و جانشین God of War شود که هفته گذشته، دوباره به صدر برگشته بود

به نظر می‌رسد که تب و تاب جام جهانی فوتبال باعث شده تا بازی فیفا 18 کماکان شرایط خیلی خوبی را از حیث فروش تجربه کند و این شبیه‌ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز، این هفته هم مانند دو هفته گذشته، در رتبه دوم جدول دیده می‌شود. در جایگاه سوم، شاهد بازی God of War هستیم که پس از دست دادن صدر جدول، با دو پله سقوط در این رتبه قرار گرفته است. در هفته‌ای که صدر جدول در اختیار یک بازی از نینتندو است، در رتبه چهارم هم شاهد بازی دیگری از این شرکت هستیم؛ بازی Mario Kart 8 Deluxe که این هفته سه پله صعود داشته و در رتبه چهارم قرار گرفته است. 

رتبه پنجم جدول فروش این هفته در اختیار بازی Fallout 4، ساخته کمپانی بتسدا، است که سقوطی دو پله‌ای را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. در رتبه شِشُم هم بازی Detroit: Become Human دیده می‌شود که از قضا این بازی هم این هفته دو پله سقوط را تجربه کرده است. GTA V، این یار قدیمی و همیشگی جدول فروش هفتگی انگلستان، این هفته در رتبه هفتم دیده می‌شود و در رتبه بعدی هم شاهد بازی Call of Duty: WWII هستیم که پس از اینکه هفته گذشته دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته اضافه شد، این هفته هم دو پله صعود داشت و در جایگاه هشتم قرار گرفته است. 

در رتبه نهم جدول این هفته، باز هم شاهد یک بازی دیگر از نینتندو هستیم و Super Mario Odyssey با صعودی پنج پله‌ای، در این رتبه قرار گرفته و دوباره وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده است. در نهایت رتبه دهم جدول فروش هفتگی انگلستان هم در اختیار بازی PlayStation VR Worlds است که پس از صعود فوق‌العاده‌ای که هفته گذشته داشت، این هفته پنج پله سقوط را تجربه کرده است ولی کماکان در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته دیده می‌شود. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲ تیر مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Mario Tennis Aces

صدرنشینی در هفته اول انتشار
۲۲

FIFA 18

حفظ رتبه دوم برای سومین هفته
۳۱

God of War

دو پله سقوط و از دست دادن صدر
۴۷

Mario Kart 8 Deluxe

-
۵۳

Fallout 4

-
۶۴

Detroit: Become Human

-
۷۶

GTA V

-
۸۱۰

Call of Duty: WWII

-
۹۱۴

Super Mario Odyssey

بازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۵

PlayStation VR Worlds

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده