نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

تصویری از اولین تریلر فیلم Aquaman منتشر شد

جیمز وان تصویری از پشت صحنه ساخت و تکمیل اولین تریلر فیلم Aquaman را منتشر کرده که آخرین مراحل آن در حال سپری شدن است.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت دی سی (DC) و برادران وارنر اعلام کردند اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت اولین تریلر فیلم آکوامن منتشر شده که خبر از آخرین مراحل تکمیل این تریلر می‌دهد. طبق تصویری که جیمز وان، کارگردان این فیلم در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده، او همچنان در حال کار روی اولین تریلر این فیلم است تا پیش از شروع نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال تکمیل و در طول پنل مشترک شرکت برادران وارنر و دی‌سی فیلمز منتشر شود. این تصویر بخشی از اولین تریلر فیلم Aquaman است که به شهر آتلانتیس اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman Trailer

این تصویر شباهت زیادی به تصویر کمیک Throne of Atlantis (تخت آتلانتیس) دارد و به نظر می‌رسد که این شخصیت، آکوامن با بازی جیسون موموآ، باشد، اما برخی دیگر اعتقاد دارند که در واقع در این تصویر شاهد حضور شاه اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر با بازی پاتریک ویلسون، هستیم. با این حال، باید تا روز شنبه و پنل شرکت برادران وارنر برای انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman صبر کنیم تا به برخی از سوال‌هایی که در حال حاضر موجود است، جواب داده شود. جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، لودی لین، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک و مایکل بیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده