نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

انتشار تصاویر جدید فیلم Aquaman؛ مشخص شدن زمان انتشار اولین تریلر

به‌تازگی یک تصویر مفهومی و یک تصویر رسمی جدید از فیلم Aquaman منتشر و زمان انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم تایید و اعلام شده است.

به‌تازگی مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Aquaman (آکوامن) اختصاص داده و علاوه بر تصویر روی جلد، تصاویر جدیدی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DC) را نیز منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم آکوامن منتشر و زمان انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم تایید و اعلام شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی به‌تازگی یک تصویر رسمی و یک تصویر مفهومی جدید از فیلم Aquaman را منتشر کرده است که در تصویر جدید فیلم، شاهد رویارویی ارتش اورن ماریو (اوشن مستر) با بازی پاتریک ویلسون و شاه نرئوس با بازی دولف لاندگرن هستیم.

اورن ماریو و شاه نرئوس در یک مکان باستانی به‌نام شورای پادشاهان (The Council of the Kings) که اکنون ویران شده است، یکدیگر را ملاقات کرده‌اند. در این تصویر، مجسمه پادشاهان اصلی هفت پادشاهی قابل مشاهده است و در سمت راست تصویر، ارتش آتلانتیس دیده می‌شود که در مرکز آن اورن ماریو به‌همراه نیودیس ولکو با بازی ویلم دفو، قابل مشاهده است. در سمت چپ تصویر، نیروهای ارتش Xebel به‌رهبری شاه نرئوس دیده می‌شوند که سوار اژدهای دریایی هستند. طبق گفته سازندگان فیلم، آن‌ها تصمیم داشتند تا برای از بین بردن تصور اسب دریایی در نسخه کمیک، این موجودات دریایی ترسناک را خلق و ایجاد کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

Aquaman

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، لودی لین، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک و مایکل بیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، جیمز وان، کارگردان این فیلم، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود زمان انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman را تایید و اعلام کرده است. وان با انتشار تصویری اعلام کرد که اولین تریلر فیلم آکوامن در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ جولای ۲۰۱۸ (۲۸ تا ۳۱ تیر امسال) برگزار می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده