نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تصاویر جدیدی از انیمیشن The LEGO Movie 2، سریال The Walking Dead و غیره منتشر شد

مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌هایی را که قرار است حضور فعالی در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال داشته باشند، منتشر کرده است.

نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 از روز پنج شنبه این هفته آغاز به کار خواهد کرد و مانند هر سال، مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌هایی را که قرار است در این نمایشگاه حضور فعالی را داشته باشند، منتشر می‌کند. طی روزهای اخیر، این مجله تصاویر جدیدی از فیلم‌هایی چون فیلم Venom (ونوم)، فیلم Aquaman (آکوامن) و فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) را منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این مجله تصاویر جدیدی از فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های دیگری را منتشر کرده است. در ابتدا EW تصویر جدیدی از فیلم The Predator (پرداتور) را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد مبارزه یک پرداتور با شخصیت لوگان با بازی بوید هالبروک، هستیم. فیلم The Predator قرار است به کارگردانی شین بلک، در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) اکران شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator

دومین تصویر به انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) تعلق دارد که یک تصویر مفهومی از مبارزه مرد عنکبوتی با گرین گابلین است. شمیک مور، صداپیشه شخصیت مایلز مورالز در مورد این تصویر توضیح داد:

زمانی مایلز به این قدرت دست پیدا می‌کند که او واقعا به دنبال قبول مسئولیت بیشتری نیست. این عبارت که قدرت زیاد مسئولیت بیشتری می‌آورد، به معنای همه چیزی است که در این انیمیشن رخ خواهد داد، اما این یک دنیای متفاوت است که مرد عنکبوتی در آن حضور دارد.

انیمیشن Spider-Man‌ قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) اکران شود و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Into the Spider-Verse

در ادامه EW تصویر جدیدی از انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد حضور امت با صداپیشگی کریس پرت و لوسی وایلداستایل با صداپیشگی الیزابت بنکس، هستیم. دنباله انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Lego Movie 2: The Second Part

در تصویر بعدی، شاهد اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) هستیم که در این تصویر تنها شخصیت مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، با ظاهری نسبتا متفاوت حضور دارد. مارتین-گرین گفت:

ما قرار است بیشتر خانواده برنهام را بررسی کنیم. سوالات بسیاری مطرح می‌شود که به برخی از آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Trek: Discovery

مجله EW در ادامه تصویر جدیدی از فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) که قرار است پخش آن از پاییز امسال آغاز شود، را منتشر کرده است که در این تصویر برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس هستیم. پس از اتفاقات فصل هشتم این سریال، دریل و مگی علیه ریک شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Walking Dead

در ادامه شاهد اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال The Gifted (استعداد) هستیم که نشان می‌دهد اتفاقات فصل دوم حدود ۶ ماه پس از فصل اول جریان دارد که پولاریس با بازی اما دومونت، ظاهرا در زایمان دچار مشکل شده است. در این تصویر شخصیت‌های دیگری چون Stepford Cuckoos با بازی اسکایلر ساموئلز، اندی استراکر  با بازی پرسی هینس وایت که ظاهر کاملا جدید و متفاوتی دارد و شخصیت جدید ریوا پیج با بازی گریس بایرز، حضور دارند. پخش فصل دوم سریال The Gifted از تاریخ ۲۵ سپتامبر امسال (۳ مهر) آغاز می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Gifted

در ادامه تصویر جدیدی از سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) قابل مشاهده است که در آن دو شخصیت سریال در حال دعوا با یکدیگر هستند. جو و آنتونی روسو تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadly Class

همچنین مجله EW تصویر جدیدی از سریال Disenchantment (افسون‌زدایی)،‌ اثر جدید مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Futurama (فیوچراما)، را منتشر کرده که این سریال انیمیشنی قرار است در تاریخ ۷ آگوست امسال (۲۶ مرداد) از شبکه نتفلیکس منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Disenchantment

سریال Nightflyers (شب‌پره‌ها) جدیدترین اقتباس تلویزیونی از رمان‌های جرج آر آر مارتین است که مجله EW تصویر جدیدی از این سریال را منتشر کرده است. در این تصویر ۲ خدمه نایتفلایرز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Nightflyers

در پایان شاهد تصویر جدیدی از نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) هستیم که در آن تنها آلیشیا کلارک با بازی آلیشیا دبنام-کری حضور دارد که قرار است نقش مهمی را در ۸ قسمت پایانی فصل چهارم سریال داشته باشد. پخش نیمه دوم فصل چهارم این سریال از تاریخ ۱۲ آگوست امسال (۲۱ مرداد) آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fear the Walking Dead


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده