نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳

بازی The Sims 4 به سرویس EA Access اضافه شد

کاربران سرویس EA Access از حالا می‌توانند به صورت رایگان به تجربه بازی The Sims 4 بپردازند.

یکی از بهترین مزایای عضویت در EA Access این است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان به تجربه بازی‌های موجود در فهرست در حال رشد این سرویس که با نام Vault نیز شناخته می‌شود، بپردازند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فهرست بازی‌های سرویس EA Access  باری دیگر گسترش یافته و بازی The Sims 4 به رایگان در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفته است.

بازی The Sims 4 بازی جدیدی نیست؛ چرا که این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شد و در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار گرفت. این بازی شبیه‌ساز زندگی نمرات متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و وب‌سایت گیم‌اسپات نمره ۶/۱۰ را به نسخه کامپیوتری بازی اعطا کرد. با این حال، مجموعه The Sims را می‌توان از مجموعه‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب آورد که قطعا کاربران کنسول ایکس باکس وان از اضافه شدن آن به بخش Vault خوشحال خواهند شد. شایان ذکر است که بازی The Sims 4 پیش از این به فهرست بازی‌های رایگان سرویس Origin Access اضافه شده بود. افزون بر این، تمام بسته‌های الحاقی The Sims 4 با ۱۰ درصد تخفیف همراه شده است.

دارندگان دو سرویس EA Access و Origin Access علاوه بر دریافت بازی‌های رایگان می‌توانند برخی از بازی‌ها را پیش از موعد انتشار تجربه کنند و بیشتر اوقات این بازی‌ها پنج روز پیش از عرضه در دسترس کاربران می‌گیرند. یکی دیگر از مزیت‌های این دو سرویس تخفیف ۱۰ درصدی برای محصولات دیجیتالی کمپانی الکترونیک آرتز است. برای نمونه دارندگان این دو سرویس‌ بازی‌های ۶۰ دلاری را می‌توانند با ۵۴ دلار تهیه کنند. حق اشتراک این سرویس‌ها به‌صورت ماهانه پنج دلار و به‌صورت سالانه ۳۰ دلار است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده