نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

به نظر می‌رسد که کلاه کاپیتان مارول در فیلم مستقل آن فاش شده است

به نظر می‌رسد که ساموئل ال جکسون کلاه کارول دانورز را در فیلم Captain Marvel فاش کرده است.

هفته گذشته بود که تصاویر مفهومی و تبلیغاتی جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) فاش شد که در آن شاهد حضور متفاوت شخصیت کارول دانورز با بازی بری لارسون و نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که جکسون بخش دیگری از لباس نهایی شخصیت کاپیتان مارول را در فیلم مستقل این شخصیت فاش کرده است. ساموئل ال جکسون به‌تازگی تصویری از آخرین روز حضورش در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel را منتشر کرده است که در تصویر روی تی‌شرت جکسون، شاهد تصویری از کمیک شخصیت کاپیتان مارول هستیم که او کلاهش را بر سر دارد. هرچند این تصویر لزوما به معنای تایید این لباس نیست، اما پیش از این نیز شاهد فاش شدن‌های این چنینی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Helmet

بری لارسون در بیشتر تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم Captain Marvel، لباس سبز رنگی را بر تن دارد که ظاهرا لباس ارتش کری (Kree) است. با این حال، در تصاویر مفهومی و تبلیغاتی جدید فیلم به نظر می‌رسد که او در نهایت لباس کلاسیک این شخصیت را نیز بر تن خواهد کرد و حال به نظر می‌رسد که قرار است شاهد یک نسخه کلاسیک دیگر از لباس کارول دانورز در فیلم Captain Marvel نیز باشیم. این فیلم در حال حاضر مراحل پایانی فیلمبرداری خود را سپری می‌کند.

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده