// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدید بازی بتل رویال Fear the Wolves به مناسبت E3 2018

استودیو Vostok Games در آستانه برگزاری نمایشگاه E3 2018، تریلر جدیدی از بازی بتل رویال خود یعنی Fear the Wolves منتشر کرد که دنیای خطرناک آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو واستاک گیمز (Vostok Games) تریلر جدیدی از بازی Fear the Wolves، ساخته‌شده در سبک Battle Royale، منتشر کرد. بازی مذکور در انتهای سال جاری میلادی (پاییز ۹۷) پیش از اینکه به کنسول‌ها راه پیدا کند در قالب نسخه دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access در دسترس دارندگان پی سی قرار می‌گیرد.

تریلر جدید فضای این بازی بتل رویال را نشان می‌دهد؛ اثری که به گفته سازندگان ۱۰۰ بازیکن را در یک سرزمین نابود شده که تحت تاثیر مواد رادیو اکتیو قرار گرفته است، رها می‌کند. وظیفه بازیکنان این است که با جمع‌آوری منابع و دستیابی به سلاح‌ها، هلیکوپتر نجات را در محیط بازی پیدا کنند و خود را نجات دهند.

یکی از ویژگی‌های این بازی بتل رویال که آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند مربوط به بودن المان‌های PvE یا همان محتویات «بازیکن در مقابل محیط» می‌شود. بازیکنان در این بازی نه‌تنها با یکدیگر مبارزه می‌کنند بلکه در آن سو در مقابل عوامل رادیو اکتیو، حیوانات وحشی و دیگر موجودات خطرناک قرار می‌گیرند که این موضوع می‌تواند بازی را جالب جلوه دهد.

Fear the Wolves

سلاح‌ها در گوشه و کنار دنیای این بازی تعبیه شده است، اما تجهیزات قدرتمند در مناطق خطرناکی همچون محیط‌های رادیواکتیو و Air Drop یافت می‌شود. ناشر بازی یعنی کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) اعلام کرد که با نزدیک شدن به عرضه بازی از موجودات خطرناک این بازی رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر‌ آنها از وجود گرگ‌ها در دنیای این بازی خبر دادند که در واقع دنیای این بازی را به عنصر‌های رادیو اکتیو آغشته می‌کنند. در انتها باید گفت که بازیکنان باید بسیار هوشیار باشند؛ چرا که این موجودات به طور گروهی در دنیای این بازی سرگردان هستند. در عکس فوق می‌توانید این گرگ‌ها را مشاهده کنید که به بازیکنان حمله می‌کنند.

در مورد دنیای رادیواکتیو این بازی باید خاطرنشان کرد که رفته رفته محیط‌های بازی کشنده‌تر می‌شود و روند بقا را برای بازیکنان دشوار می‌کند. به طور مثال بازیکنان با دویدن و کسب آدرنالین می‌توانند از جذب مواد رادیواکتیو به خود جلوگیری کنند تا به این شکل نوار سلامتی آنها کاسته نشود. در آن سو آیتم‌های کمیابی همچون ماسک و لباس‌های مخصوص شما را از جذب مواد خطرناک دور نگه می‌دارند.

بازی Fear the Wolves در بهمن ماه سال گذشته معرفی شد و گویا سازندگان سابق بازی S.T.A.L.K.E.R در توسعه این اثر نقش دارند. ناشر این بازی برنامه کاری شلوغی را پشت سر می‌گذارد؛ چرا که قرار است سال آینده میلادی بازی The Surge 2 را نیز منتشر کند.

نسخه Early Access بازی فیر د ولوز در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برای پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه نهایی این بازی برای کنسول‌‌ها نیز در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز سازندگان از جزئیات آن همچون تاریخ و دیگر موارد رونمایی نکرده‌اند. سازندگان تریلر جدید را به مناسبت فرا رسیدن نمایشگاه E3 2018 منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و خود را با اتمسفر سنگین آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی بتل رویال و ویژگی‌های جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده