نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی بتل رویال پساآخرالزمانی Fear the Wolves معرفی شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو وستوک گیمز بازی تیراندازی اول شخص و بتل رویال Fear the Wolves را معرفی کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و توسعه‌دهندگان سابق مجموعه بازی‌های S.T.A.L.K.E.R.، بازی پساآخرالزمانی و بتل رویال Fear the Wolves را معرفی کردند که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

پس از سپری شدن چندین ماه از توسعه بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو وستوک گیمز در جریان رویداد What’s Next de Focus به معرفی بازی تیراندازی اول شخص و پساآخرالزمانی Fear The Wolves پرداختند که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و یک حالت جدید و بکر از ژانر رو به رشد بتل رویال در اختیار می‌گذارد.

در بازی Fear the Wolves بازیکنان به صورت تکی یا گروهی در محیط‌های تخریب‌شده چرنوبیل قرار می‌گیرند و حالت بتل رویال کلاسیک آنها را مجبور به نبرد می‌کند و این نبرد تا زمانی ادامه می‌یابد که تنها یکی از مبارزان یا گروه (از میان ۱۰۰ مبارز) زنده بماند. همچنین یکی دیگر از حالت‌های پر تنش و اصیل بازی ویژگی‌های جدیدی را برای این ژانر به ارمغان می‌آورد.

یکی از تهدید‌های موجود در بازی تغییرات پویا و نابه‌هنجار شرایط آب و هوایی است که به همراه چرخه شبانه روز به طور مداوم بازماندگان را مجبور به تغییر استراتژی‌ می‌کند. بازیکنان در طول بازی می‌توانند ابزارهای محافظتی را پیدا کنند که به آنها امکان کاوش در مناطق خطرناک را می‌دهد.

در رویداد مطبوعاتی سالانه فوکوس هوم اینتراکتیو در تاریخ هجدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه (۸-۷ فوریه) در پاریس جزپیات بیشتری از بازی Fear the Wolves منتشر خواهد شد و توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Vostok Games با شرکت در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها اطلاعات بیشتری را از این بازی هاردکور بتل رویال به اشتراک می‌گذارند.

بازی Fear the Wolves در سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد و در این سال به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) در اختیار کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

  


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده