نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider هوش مصنوعی پیچیده بازی را نشان می‌دهد

کمپانی اسکوئر انیکس ویدیو جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که تماما به هوش مصنوعی پیچیده بازی می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال ویدیو کوتاهی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند که در آن  بیانکا لاوریچ، آزمون‌گر توسعه بازی در خصوص هوش مصنوعی پیچیده اثر صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

در این ویدیو لاوریچ درباره پیچیدگی هوش مصنوعی بازی Shadow of the Tomb Raider و نحوه آزمون آن توسط تیم سازنده به منظور اطمینان از اینکه همه چیز به درستی کار می‌کند، صحبت می‌کند. او در این ویدیو همچنین به یک هلیکوپتر اشاره می‌کند، اما جزئیات بیشتری از آن به اشتراک نمی‌گذارد.

نکته جالب این است که این ویدیو نگاهی به فیلم‌های مربوط به توسعه بازی می‌اندازد که در آن تیم سازنده روی هوش مصنوعی در محیط‌های جنگلی کار می‌کنند. در نظر داشته باشید که این نوع خروجی از موتور بازی‌سازی شامل نورپردازی و جلوه‌های بصری بازی نیست، بنابراین مواردی که مشاهده می‌کنید، چیزهایی نیستند که در بازی اصلی عینا شاهد آن‌ها باشیم.

پیش از این کمپانی Square Enix سه تریلر مشابه دیگر از بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد و از این طریق «ارتقا بصری»، «مکانیک‌ها و پازل‌های پیچیده» و «نورپردازی» بازی را به نمایش در آورد. بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» از تمام اطلاعات انتشار یافته از بازی مطلع شوید. همچنین ویدیو جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده