نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سازندگان The Banner Saga علاقه‌مند به ادامه کار روی این سری هستند

بازی The Banner Saga 3 تا مدتی دیگر منتشر می‌شود، ولی می‌توانیم بعد از آن هم منتظر نسخه‌های دیگری از این سری باشیم.

سری بازی‌های The Banner Saga اثر Stoic Studio از زمان عرضه اولین نسخه تا امروز بازیکن‌های زیادی را درگیر خود کرده و با چالش‌های زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات مختلف داستانی همراه کرده است. هر چند قرار است سه‌گانه بنر ساگا بالاخره تا کمتر از یک ماه دیگر به پایان برسد، ولی استودیو استوئیک از علاقه خود به ادامه کار روی بنر ساگا و استفاده از پتانسیل بالای دنیای آن صحبت کرده است.

مت رودز، طراح ارشد استوئیک در گفتگو با سایت DualShockers به بحث پیرامون نسخه سوم پرداخته و در عین حال از راه‌های جدیدی برای گسترش دنیای بنر ساگا صحبت کرده. به گفته رودز، اعضای استودیو همین الآن هم در مورد آینده این سری با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند، هر چند هنوز مشخص نیست این قضیه به شکل نسخه‌های فرعی و اسپین آف خواهد بود یا شاید هم اصلاً در مدیومی خارج از دنیای بازی. ولی گزینه DLC هم جزو گزینه‌های مورد بحث بوده و ممکن است بازیکن‌ها بتوانند در آینده دوباره از طریق DLCهایی وارد دنیای بنر ساگا شوند. دنیایی عظیم و گسترده با بخش‌های فراوان و تاریخچه غنی که ظرفیت بالایی برای ادامه کار به سازندگان آن می‌دهد. مدتی قبل هم بنیان‌گذار استوئیک در مورد آینده بنر ساگا صحبت کرده بود و اینکه استودیو ممکن است بعدها بار دیگر به سراغ این سری برود، ولی احتمالاً پیش از آن شاهد اثر جدیدی از استوئیک خواهیم بود.

The Banner Saga 3 در روز ۲۴ جولای برای بازه وسیعی از پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ تا سیستم عامل‌های ویندوز و مک او اس. نسخه‌های iOS و اندروید هم بعدها منتشر خواهند شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده