نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت God of War به صدر

در هفته‌ای که گذشت، بازی God of War پس از چند هفته دوری، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برگشت. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی God of War در هفته‌ای که گذشت، توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. ساخته سانتا مونیکا پس از انتشار چند هفته متوالی در صدر جدول قرار داشت، ولی پس از انتشار بازی‌های جدید، چند هفته صدر را از دست داد؛ تا اینکه این هفته، دوباره به جایگاه نخست برگشته است. 

در رتبه دوم جدول این هفته، دقیقا مثل هفته گذشته شاهد بازی فیفا 18 هستیم که به نظر می‌رسد آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، باعث شده تا این بازی فروش خوبی را تجربه کند و در رتبه‌های بالای جدول دیده شود. اما در رتبه سوم، شاهد بازی Fallout 4 هستیم که به نظر می‌رسد تحت تاثیر معرفی نسخه جدید این مجموعه، فروش خوبی داشته و توانسته با صعودی سه پله‌ای به رتبه سوم جدول برسد. 

اما در رتبه چهارم جدول این هفته، شاهد بازی‌ای هستیم که توانسته رتبه هفته قبل خود را حفظ کند؛ بازی Detroit: Become Human که این هفته هم دقیقا مثل هفته پیش، در رتبه چهارم دیده می‌شود. در رتبه پنجم، شاهد یک بازی نسبتا عجیب هستیم و PlayStation VR World این هفته توانسته با صعودی عالی از رتبه سیزدهم خودش را به جایگاه پنجم برساند. در رتبه شِشُم، بازی GTA V قرار گرفته است که چند هفته‌ای در لب مرز ۱۰ بازی پرفروش بود، ولی این هفته، با صعودی سه پله‌ای توانسته خودش را به رتبه ششم برساند. 

بازی Mario Kart 8 Deluxe که هفته گذشته در رتبه هشتم بود، این هفته یک پله صعود داشته و به رتبه هفتم رسیده است و بازی Vampyr، صدرنشین هفته پیش، این هفته با سقوطی آزاد و هفت پله‌ای، در رتبه هشتم دیده می‌شود. در نهایت در دو رتبه پایانی جدول این هفته هم به ترتیب شاهد بازی‌های Assassin's Creed Origins و Call of Duty: WWII هستیم که به لطف فروش‌های ویژه، این هفته به ترتیب از رتبه‌های ۲۱ و ۳۳ به رتبه‌های نهم و دهم رسیده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲۶ خرداد مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۴

God of War

بازگشت مجدد به صدر
۲۲

FIFA 18

-
۳۶

Fallout 4

-
۴۴

Detroit: Become Human

-
۵۱۳

PlayStation VR Worlds

بازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۹

GTA V

-
۷۸

Mario Kart 8 Deluxe

-
۸۱

Vampyr

سقوط هفت پله‌ای و از دست دادن صدر
۹۲۱

Assassin's Creed: Origins

بازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۳۳

Call of Duty: WWII

بازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده