// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

فهرست اتومبیل‌ های بازی Forza Horizon 4 فاش شد

دانلود ناگهانی فایل‌های بازی Forza Horizon 4 روی پی سی فهرست اتومبیل‌های این بازی را فاش کرد که تعداد آنها به دستکم ۴۵۰ عدد می‌رسد.

یکی از کاربران که نسخه Ultimate Edition بازی Forza Horizon 4 را روی پی سی پیش خرید کرده بود، به تازگی متوجه شد که ویندوزش در حال دانلود فایل‌های Pre-Load این بازی است. وی پس از بررسی فایل های این بازی متوجه شد که به بیش از ۴۵۰ اتومبیل در فهرست این بازی اشاره شده است.

البته باز با این حال احتمال دارد که این لیست، فهرست کامل اتومبیل‌های بازی مسابقه‌ای استودیو پلی گراند (Playground) نباشد؛ از آنجا که هنوز تا عرضه بازی سه ماه باقی مانده است و شاید سازندگان نام تمامی اتومبیل‌ها را اضافه نکرده باشند. البته این اتفاق برای بازی Forza Horizon 3 نیز در سپتامبر سال گذشته به همین طریق رخ داد و شاهد تغییر فهرست اتومبیل‌ها بودیم. همچنین گفتنی است که برخی از تولیدکنندگان خاطرنشان کرده‌ بودند که در این بازی حضور خواهند داشت که در حال حاضر نام آنها در این فهرست یافت نمی‌شود.

همچنین در آن سو یکی دیگر از کاربران Reddit با کار روی نام فایل‌ها در حال نگارش فهرستی از تولیدکنندگان اتومبیل حاضر در بازی است که از طریق این لینک می‌توانید به صفحه آن مراجعه کنید.

forza horizon 4

واکنش انجمن‌های این بازی با توجه به فهرستی که فاش شده است، آمیخته با نگرانی است؛‌ طوری که برخی از افراد، ماشین‌های دلخواه خود را در این فهرست پیدا نمی‌کنند یا اینکه بر این باور هستند که اتومبیل‌ها در قالب بسته‌های الحاقی پولی به بازی اضافه می‌شود. همچنین برخی نیز از غیبت بخش بزرگی از اتومبیل‌های کمپانی تویوتا احساس نارضایتی کرده‌اند؛ چرا که تنها سه اتومبیل تویوتا آن هم از نوع شاسی بلند در این لیست پیدا می‌شود. البته این خبر می‌تواند صحت داشته باشد؛ چرا که سال گذشته مدیر انجمن‌های فورزا اظهار داشت که استودیو Turn 10 و کمپانی Toyota موفق به نوشتن قرارداد نشده‌اند و از این‌رو می‌توان احتمال داد که غیبت اتومبیل‌های تویوتا از این موضوع سرچشمه گرفته است.

حساب کاربری رسمی فورزا موتور اسپورت بلافاصله با توجه به دانلود فایل‌های مربوطه پستی در توییتر منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

امروز برخی از کاربران متوجه شده‌اند که پی سی آنها در حال دانلود فایل‌های پری-لود بازی Forza Horizon 4 است. این موضوع قبلا برنامه‌ریزی نشده و به طور اتفاقی رخ داده است و نیاز به انجام هیچ کاری نیست. پس از عرضه بازی، نسخه کامل این بازی به طور خودکار دانلود می‌شود. اگر تمایل دارید می‌توانید فایل‌های ناقص و دانلود شده را از روی ویندوزتان پاک کنید.

بازی Forza Horizon 4 در جریان نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و پس از آن هم شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون موتورسیکلت‌ها و جهان باز آن بودیم که در کنار برخی تصاویر باکیفیت با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد دانلود ناگهانی فایل‌های این بازی و فهرست فاش شده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده