// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

حالت اول شخص به بازی PUBG Mobile اضافه شد

جدیدترین آپدیت بازی PUBG Mobile نه تنها حالت اول شخص را به بازی اضافه می‌کند بلکه ویژگی‌های تازه‌ای را نیز ضمیمه خود کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شد که به لطف آپدیت بزرگ بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile، حال بازیکنان این پلتفرم می‌توانند بازی را از زاویه دید اول شخص تجربه کنند. جدیدترین آپدیت نسخه موبایل بازی PUBG که دیروز در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خردادماه) منتشر شد به بازیکنان اجازه می‌دهد که در حالت Classic Mode بازی را با دوربین اول شخص انجام دهند.

حالت اول شخص بازی موبایل PUBG تنها بخشی از آپدیت بزرگ آن را تشکیل می‌دهد؛ طوری که در آن سو شاهد ویژگی جدیدی با نام Weapon Finishes و حالت Arcade Mini Zone در این بازی هستیم. همچنین به‌روزرسانی جدید با تغییراتی همراه بوده است که در ادامه می‌توانید جزئیات آن را که به دست استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games) و کمپانی پابجی کورپ (PUBG Corp) منتشر شده است، مشاهده کنید:

  • حالت Arcade Mini Zone: این بخش ۱۰۰ بازیکن را در یک دایره کوچک‌تر اما با سه برابر اسلحه رها می‌کند تا کاربران بتوانند در یک بازی تقریبا ۲۰ دقیقه‌ای با یکدیگر رقابت داشته باشند.
  • Armory: حال بازیکنان از طریق این حالت می‌توانند آمار اسلحه خود را مشاهده و عملکرد تجهیزات خود را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • Royale Pass: بازیکنان با ملحق شدن به چالش‌های هفتگی و روزانه به کسب امتیازات می‌پردازند و سطح خود یا همان Rank را افزایش می‌دهند.
  • طرح هواپیما و سلاح‌ها: بازیکنی که بیشترین سطح Royale Pass را در اختیار دارد می‌تواند طرح روی بدنه هواپیما را مشخص کند. تمامی Weapon Finishesها هم‌اکنون برای به دست آوردن روی پلتفرم موبایل در دسترس است.
  • Emoteها: دست زدن، خندیدن و تانت‌ کردن از حرکات جدیدی است که برای دارندگان نسخه موبایل بازی PUBG در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی PUBG Mobile را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

چندی پیش مشخص شد که بازی موبایل PUBG به رکورد ۱۰ میلیون بازیکن روزانه دست پیدا کرده‌ است و همانند نسخه کنسولی و پی سی خود توانسته رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۸ را از آن خود کند. نقد و بررسی آن را می‌توانید در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG Mobile یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود و اثری است که به خاطر داشتن ویژگی‌هایی نظیر پرتابل بودن، امکان دسترسی آسان و همچنین قابلیت تکرار زیاد، لیاقت تحسین شدن را دارد. بازی هرگز حس تجربه کنترل ظریف با ماوس و کیبورد را به بازیکن نمی‌دهد، اما با درک محدودیت‌های عادی موبایل و عالی ظاهر شدن بازی در بقیه بخش‌ها، این امکان را به ما می‌دهد که تجربه عالی و قابل تکراری را در حالت‌های مختلف داشته باشیم و در هر زمان و هر مکان این نبرد جهانی را تجربه کنیم. 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده