نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اکران فیلم Silver and Black تا زمان نامشخصی عقب افتاد

فیلم Silver and Black رسما از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت سونی پیکچرز خارج و اکران آن تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز از عقب انداختن اکران فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) تا زمان نامشخصی خبر داده است. پیش از این، این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود و با اینکه شاید برای بسیاری این اتفاق چندان عجیب و غیر منتظره نباشد، اما در حال حاضر ساخت و انتشار دومین قسمت از دنیای فرعی مرد عنکبوتی که توسط سونی در حال ساخت است، تا زمان نامشخصی عقب افتاده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، با اینکه فیلم Silver and Black از جدول اکران فیلم‌های آینده سونی پیکچرز خارج شده است، این موضوع می‌تواند به معنای توقف ساخت این فیلم باشد؛ اما هالیوود ریپورتر می‌گوید که هنوز این فیلم در دست ساخت قرار دارد و سونی در حال بررسی یافتن یک تاریخ اکران جدید برای فیلم Silver and Black است.

Silver and Black

جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود و اخیرا ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و لیندزی بیر، نویسنده فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام برمی‌دارد)، نیز به جمع نویسندگان فیلم Silver and Black اضافه شده‌اند. در حال حاضر حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید نشده است و مشخص نیست که در چه زمانی ساخت این فیلم رسما آغاز خواهد شد.

پیش از این در اسفند سال گذشته بود که جینا پرینس بایدوود، کارگردان فیلم Silver and Black، با انتشار توییتی از عقب افتادن زمان اکران فیلم برای تکمیل فیلمنامه این فیلم خبر داده بود و حال سونی پیکچرز رسما اکران این فیلم را عقب انداخته است. او در آن زمان گفت که کار روی فیلمنامه فیلم همچنان ادامه دارد. فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، اولین فیلم از دنیای فرعی مرد عنکبوتی است که فیلم ونوم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. در ادامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با بازی تام هالند، که اتفاقات آن در دنیای سینمایی مارول جریان دارد و فعلا ارتباطی با دنیای سینمایی سونی ندارد، در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. اتفاقات این فیلم پس از اتفاقات فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) جریان خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده