نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

در فیلم Captain Marvel شاهد اولین آهنگساز زن در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود

مارول تایید کرد که در فیلم Captain Marvel قرار است برای اولین‌بار شاهد یک آهنگساز زن در دنیای سینمایی مارول باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک زن قرار است برای اولین‌بار وظیفه ساخت موسیقی متن یک فیلم در دنیای سینمایی مارول را بر عهده داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، پینار تپراک، آهنگساز ترکی-آمریکایی، پس از توافق با مارول استودیو رسما وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را بر عهده گرفته است. تپراک اولین آهنگساز زنی است که وظیفه ساخت موسیقی متن یک فیلم در دنیای سینمایی مارول را بر عهده خواهد داشت و فیلم کاپیتان مارول نیز اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان زن در دنیای سینمایی مارول است که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود و آنا بودن اولین کارگردان زن دنیای سینمایی مارول نیز است.

تپراک وظیفه ساخت چندین فیلم و سریال را بر عهده داشته است. او یک قطعه موسیقی را برای فیلم Justice League (لیگ عدالت) نوشته و ساخته است و همچنین او وظیفه ساخت موسیقی متن ۴ قسمت سریال Krypton (کریپتون) را نیز بر عهده داشته که به‌تازگی این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. علاوه بر این، تپراک بخشی از گروه آهنگسازهای بازی Fortnite نیز است که این بازی بسیار محبوب اخیرا در نمایشگاه E3 2018 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید و معرفی شده است. همچنین پینار تپراک با انتشار پیامی در اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد و گفت:

این یک افتخار باورنکردنی است که بخشی از دنیای مارول باشم. من از تمام کسانی که به من برای این ماجراجویی کمک کردند، تشکر می‌کنم؛ اما اول از همه از لورا انگل و ریچارد کرافت که مدیرهای برنامه فوق‌العاده‌‌ام هستند، تشکر می‌کنم که از روز اول به من اعتقاد داشتند و همچنین از دیوید جردن و آنا بودن و رایان فلک برای دادن این فرصت در زندگی من، نیز تشکر می‌کنم.

Pinar Toprak

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. اتفاقات این فیلم قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری الهام گرفته شده است. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده