// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Concrete Genie منتشر شد [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018، ویدیوی جدیدی از بازی Concrete Genie منتشر شد که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

در کنفرانس کمپانی Sony (سونی) در نمایشگاه E3 2018، نمایش‌های جدیدی از بازی‌های مختلف این کمپانی اعم از بازی‌های Death Stranding ،Spider-Man، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 منتشر شد. با این حال در کنار این آثار، بازی‌های مختلفی که در سال‌های گذشته معرفی شده‌اند، غایب رویداد مذکور محسوب می‌شوند. بازی Concrete Genie، محصول استودیو Pixelopus، یکی از این غایب‌ها است که اگر‌چه در کنفرانس کمپانی سونی حضور نداشت، اما طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ویدیوی جدیدی از این بازی با محوریت گیم‌پلی آن منتشر شده است.

در بازی Concrete Genie که برای اولین بار در کنفرانس کمپانی سونی در رویداد Paris Games Week 2017 (هفته بازی‌های پاریس 2017) معرفی شد، با شخصیتی به نام اش همراه می‌شویم که به‌واسطه قلدر‌ها دوران سختی را سپری می‌کند و برای نجات خودش به هنر و نقاشی روی دیوار‌ها پناه می‌برد. اما آثار خیابانی او متفاوت هستند، زیرا که ضمن زنده و پویا بودن، می‌توانند نقش دوست و همراه او را ایفا کنند. قلدر‌ها نه تنها برای اش مشکل ایجاد می‌کنند، بلکه در حضور آن‌ها آثار اش حیات خود را از دست می‌دهند.

تازه‌ترین ویدیو بازی Concrete Genie که بخش‌هایی از گیم‌پلی جالب توجه و جلوه‌های بصری زیبای آن را به نمایش می‌گذارد، در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Concrete Genie در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری روی کنسول Playstation 4 عرضه خواهد شد. پیش از مصاحبه‌ای با دومینیک روبیلیارد و جف سنگالی، که به ترتیب کارگردان خلاقیت و کارگردان هنری این بازی هستند، انجام شده است که در قالب آن از بخش‌های مختلف بازی Concrete Genie و موجودات آن گفته‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده