// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با محوریت تعادل سازی اپراتورها

در جریان آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege شاهد ضعیف شدن اپراتور لیون هستیم.

چند روزی است که به‌روزرسانی جدید بازی Rainbow Six Siege برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته و برخلاف اینکه محتوای جدیدی به بازی اضافه شود، شاهد تعادل سازی اپراتورها و یک سری تغییرات هستیم. طبق اخبار بازی منتشر شده، در آپدیت اخیر بازی Rainbow Six Siege، اپراتور لیون ضعیف‌تر از گذشته شده است. یکی از مشخصه‌های لیون، پهپادی است که از طریق آن می‌توانست بازیکنان تیم دشمن را شناسایی کند. حال پس از تغییرات اعمال شده، اگر این پهباد را مشاهده کردید، می‌توانید ثابت بمانید و پهباد لیون دیگر قادر به شناسایی بازیکنان نخواهد بود. همچنین اسکن پهباد لیون که قبلا سه بار می‌توانست از آن استفاده کند و ۱۰ ثانیه Cooldown داشت، به دو بار و ۲۰ ثانیه Cooldown تبدیل شده است.

با اینکه تغییرات روی لیون، شاخص‌ترین ویژگی‌های آپدیت منتشر شده هستند اما از دیگر تعادل سازی‌ها می‌توان به تعادل سازی شیلد بلیتز اشاره کرد که محدوده و شارژ آن کاهش یافته است یا کلیمور هیبانا که از بازی حذف شده است و جای خود را به Breaching Charge داده است. همچنین از این پس Magpieهای جاگر قادر به تخریب گلوله‌های X-KAIROS اپراتور هیبانا نیستند. درانتها اگر علاقه‌مند به مشاهده کامل لیست تغییرات آپدیت اخیر بازی Rainbow Six Siege هستید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Rainbow Six Siege می‌توان به تعداد بازیکنان این بازی اشاره کرد. با توجه به آخرین آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده است و کارگردان بازی در این باره اعلام کرده بود:

در جریان سه سال گذشته سعی کرده‌ایم جامعه‌ای را بسازیم که از یک‌پارچگی خاصی برخوردار باشد و آن را در کنار بازی رشد دهیم. ما بسیار مفتخریم که به این دستاورد رسیده‌ایم و تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم مخاطبین بیشتری را به بازی جذب کنیم.

همچنین چندی پیش در سایت ردیت شایعاتی از اپراتورهای بعدی بازی Rainbow Six Siege منتشر شد. ظاهرا یکی از کاربران با جست‌وجو در فایل‌های نسخه کامپیوتر بازی Rainbow Six Siege دو اپراتور جدید ایتالیایی را شناسایی کرده است. Alibi و Maestro نام دو اپراتوری هستند که احتمالا در آپدیت بعدی بازی به آن اضافه خواهند شد. در عکس مرتبط با Alibi شخصیت زن اصلی دیده می‌شود که در کنار او دو شبح کم‌رنگ نیز حضور دارند و در عکس Maestro می‌توان دید که او یک کوله‌پشتی و یک اسلحه‌ی ساچمه‌ای دارد که در جلوی بدن خود آویزان کرده است. البته تمامی این گفته‌ها در حد شایعه هستند و حال در آپدیت اخیر بازی Rainbow Six SIege، هیچ اپراتور جدیدی به بازی اضافه نشده است.

امکان دارد تیم سازنده در آینده این دو شخصیت جدید را معرفی کند یا اینکه اصلا این اپراتورها در بازی وجود نخواهند داشت. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد تعادل سازی شخصیت‌های بازی Rainbow Six Siege چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده