// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

اطلاعاتی از اپراتور‌های بعدی بازی Rainbow Six Siege فاش شد

به تازگی یکی از کاربران سایت رد‌دیت توانسته با نفوذ به فایل‌های نسخه‌ی پی‌سی بازی Rainbow Six Siege نام و تصاویر اپراتور‌های بعدی بازی را فاش کند.

جدید‌ترین اپراتور بازی Rainbow Six Siege کمتر از یک ماه قبل به آن اضافه شد، اما بازیکنان باز هم به دنبال این هستند که ببینند چه چیز جدیدی در آینده به این بازی افزوده خواهد شد. این نکته که در بسته‌های الحاقی بعدی این بازی اپراتورهای دیگری نیز به بازی افزوده خواهند شد کاملا مشخص است، اما به تازگی شایعاتی در مورد اپراتور جدیدی توسط برخی هواداران این بازی منتشر شده است که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چندی پیش یک کاربر سایت Reddit با نام کاربری Mr_Donald_Duck اعلام کرد که توانسته در فایل‌های نسخه‌ی پی‌سی بازی، عکس‌ها و نام دو اپراتور بعدی بازی را که ایتالیایی هستند پیدا کند. اساسا تصاویری منتشر شده که در آن‌ها نشان داده شده که شخصیت‌های جدید چه شکلی هستند و نام آن‌ها چیست. Alibi و Maestro نام دو اپراتوری هستند که احتمالا در آپدیت بعدی بازی به آن اضافه خواهند شد. در عکس مرتبط با Alibi شخصیت زن اصلی دیده می‌شود که در کنار او دو شبح کم‌رنگ نیز حضور دارند و در عکس Maestro می‌توان دید که او یک کوله‌پشتی و یک اسلحه‌ی ساچمه‌ای دارد که در جلوی بدن خود آویزان کرده است.

قبل از انتشار این اخبار، کاربر دیگری با نام Artex3 در سایت Reddit اطلاعاتی از فایل‌های بازی به اشتراک گذاشته بود که در آن‌ها اشاراتی به نوع ابزارهایی که انتظار می‌رود اپراتور‌های Alibi و Maestro همراه داشته باشند، شده بود. از این ابزارهای یاد شده می‌توان دستگاه هولوگرام، نارنجک تله (Decoy) و یک دوربین ضد گلوله را نام برد. دو شخصیت کم‌رنگی که در عکس مرتبط با Alibi وجود دارند احتمالا نشانگر این موضوع هستند که این اپراتور توانایی فریب دادن دشمن به وسیله‌ی نشان دادن نسخه‌های جعلی از خودش را دارد و دوربین ضد گلوله نیز احتمالا مربوط به شخصیت Maestro خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که این اطلاعات منتشر شده ممکن است تنها شایعات باشند و محتویات گفته‌شده، در بروزرسانی بعدی که مربوط به فصل دوم از سال سوم بازی است، هرگز منتشر نشود، اما این نکته که برخی از اطلاعات اپراتور‌های بعدی بازی قبل از اعلام رسمی از سوی Ubisoft منتشر شوند نیز امر غیر معمولی نیست.

بازی Rainbow Six Siege یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های خود را با آغاز سال سوم کار خود دریافت کرد که شامل دو اپراتور جدید به همراه حالت Outbreak به شکل همکاری یا Co-OP می‌شود که تا تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) نیز در دسترس قرار دارد.

rainbow six siege outbreak

با اینکه به تازگی یک بروزرسانی برای بازی منتشر شده، اما هنوز هم از سوی توسعه‌دهندگان هیچ تاریخ رسمی برای شروع فصل بعدی بازی مشخص نشده است.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده