نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

احتمال حضور غیر منتظره یکی از شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان در فیلم Obi-Wan Kenobi

اخیرا یکی از بازیگران فیلم Solo: A Star Wars Story از احتمال حضورش در فیلم اوبی وان کنوبی خبر داده است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات فیلم Solo: A Star Wars Story و اوبی وان کنوبی را برای شما فاش کند

.

.

اکران فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) از روز جمعه هفته گذشته آغاز شد که تماشاگران در طول فیلم شاهد حضور غیر منتظره یکی از شخصیت‌های شرور و منفی سه‌گانه پیش درآمد فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) بودند. شخصیت دارث ماول (Darth Maul) در این فیلم حضور بسیار کوتاه و غیر منتظره‌ای داشته است. ری پارک بار دیگر نقش این شخصیت را بازی کرده؛ اما ساموئل ویتور صداپیشگی شخصیت دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شخصیت ممکن است در فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان بازگردد. بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان حضور این شخصیت را در این فیلم بدون دلیل نمی‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که دارث ماول قرار است حضور پررنگ‌تری را در فیلم دیگری داشته باشد.

Darth Maul

دنباله مستقیم فیلم Solo: A Star Wars Story اولین گزینه‌ای است که می‌توان برای حضور شخصیت دارث ماول تصور کرد؛ اما در حال حاضر احتمال ساخت این فیلم بسیار کم است. با این حال، بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان اعتقاد دارند که شخصیت دارث ماول در فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) باز خواهد گشت. حال به نظر می‌رسد که بازیگر این نقش اشاره‌ای به فیلم بعدی این شخصیت کرده است. دیوید ویزر، بلاگ نویس و یکی از علاقه‌مندان دنیای جنگ ستارگان اخیرا با ری پارک ملاقات کرده است. طبق توییتی که او منتشر کرده، در این دیدار، او با پارک در مورد شخصیت دارث ماول و برنامه لوکاس فیلم برای آینده این شخصیت صحبت کرده‌اند و پارک در این صحبت قویا اشاره کرده است که فیلم اوبی وان کنوبی ساخته خواهد شد.

با اینکه هنوز ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi رسما تایید نشده است؛ اما به نظر می‌رسد که پارک اطلاعات زیادی در مورد این فیلم فرعی از دنیای جنگ ستارگان دارد و او ممکن است در این فیلم حضور داشته باشد. حال ممکن است این دو دشمن قدیمی در این فیلم بار دیگر یکدیگر را ملاقات کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، استیون دالدری، کارگردان فیلم The Reader (کتاب‌خوان)، کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi را بر عهده گرفته و فیلمبرداری و تولید این فیلم از بهار سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده