نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵

لودینگ ۱۰: از بهترین بازی های شوتر تا تفاوت جنگ در دنیای واقعی و مجازی

در قسمت ۱۰ لودینگ، برنامه مخصوص بازی‌های زومجی، از بهترین بازی‌های شوتر نظامی می‌گوییم و تفاوت‌های جنگ در دنیای واقعی و مجازی را مرور می‌کنیم.

لودینگ، برنامه مخصوص بازی زومجی، به قسمت دهم خود رسید. در این قسمت، سری زدیم به یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی یعنی ژانر شوتر و آن هم از نوع نظامی! در این برنامه و در قسمت تاپ فایو، ۵ عدد از بهترین بازی‌های شوتر نظامی را معرفی کرده‌ایم که هر گیمری باید آنها را تجربه کند. در ادامه برنامه این هفته اما مهم‌ترین رویداد دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی E3 2018 را نیز فراموش نکرده‌ایم و دقیقا مانند هفته پیش، نگاهی به مهم‌ترین اخباری که تا بحال درباره این نمایشگاه که به زودی آغاز خواهد شد، می‌اندازیم و برخی از بازی‌های مهمی را که قرار است اطلاعات بیشتری از آنها در E3 2018 منتشر شود، معرفی می‌کنیم.

در ادامه لودینگ این هفته، بحث در رابطه با بازی‌های شوتر را ادامه می‌دهیم و در بخش آنالیز، به تفاوت‌های جنگ‌های واقعی و مجازی می‌پردازیم و از این می‌گوییم که سازندگان بازی‌ها با چه تمهیداتی قصد القای حس جنگ واقعی را به گیمرها دارند. در ادامه و در بخش تازه‌ها، بازی‌هایی را که قرار است این هفته عرضه شوند، معرفی می‌کنیم و مثل همیشه با «از زومجی بپرسید» به سوالات شما پاسخ داده‌ایم. با لودینگ ۱۰ همراه زومجی باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده