// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

گیم پلی بازی Death Stranding برپایه همکاری بازیکنان است

مدس میکلسن در جدیدترین گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که گیم‌پلی بازی Death Stranding بر پایه همکاری خواهد بود.

بازی Death Stranding، یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی است که این چند سال اخیر ساخته شده است و تا به‌حال هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، سه ویدیو سینمایی را از بازی به تصویر کشیده است و کاربران و تحلیل‌گران، نکات و فرضیه‌های مختلفی را از این تریلرهای به‌دست آورده‌اند. با این‌حال اکثر مخاطبان منتظر منتشر شدن ویدیویی از گیم‌پلی Death Stranding هستند تا با حال و هوای گیم‌پلی بازی نیز آشنا شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مدس میکلسن، بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از شخصیت‌های بازی Death Stranding، در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد گیم‌پلی این بازی سخن گفته است. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که مفهوم گیم‌پلی بازی Death Stranding به‌شکلی است که بازیکنان‌اش را دور یکدیگر جمع می‌کند. مدس میکلسن در این باره می‌گوید:

از آن جایی که من متوجه شدم تمام مفهوم کلی بازی کردن بازی Death Stranding، نیازمند به همکاری بازیکنان سایر نقاط جهان با یکدیگر است.

این اخبار درحالی است که در گذشته، نورمن ریداس نیز اعلام کرده بود که بازی Death Stranding دارای المان‌های رسانه‌های اجتماعی خواهد بود و کوجیما نیز در گفت‌وگوی‌های خود به این مورد اشاره کرد که می‌خواهد یک تجربه آنلاین متفاوت را برای کاربران بازی Death Stranding به‌ ارمغان بیاورد. با تمام این تفاسیر مدس میکلسن یک مفهوم کلی از گیم‌پلی بازی را بیان کرد و این بازیگر در گذشته نیز گفته بود که هیچ ایده‌ای ندارد که در دنیای بازی چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است!

درانتها باید منتظر نمایشگاه E3 2018 و اخبار بیشتر حول بازی Death Stranding بمانیم و ببینیم چهارمین ویدیو این بازی آیا یک ویدیو سینمایی دیگر است یا شاهد اولین ویدیو گیم‌پلی Death Stranding خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟

از دیگر اخبار بازی Death Stranding می‌توان به تصویر جدید این بازی اشاره کرد که در جریان تصویر منتشر شده، هیدئو کوجیما قدرت موتور گرافیکی دسیما را روی بازی خود به‌تصویر کشیده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده