// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰

تصویر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد

هیدئو کوجیما با انتشار یک تصویر، قدرت موتور گرافیکی Decima را در بازی خود به رخ کشید.

با نزدیک شدن به رویداد E3 2018، سازنده‌های بازی‌های ویدیویی، اطلاعات بیشتری از آثار خود منتشر می‌کند تا کاسه صبر کاربرها را بیش از پیش لبریز کنند. یکی از سازنده‌هایی که توانایی خاصی در انجام این کار دارد،‌ هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، وی تصویر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرده است.

بازی Death Stranding

باتوجه به‌تصویر منتشر شده در حساب کاربری توییتر هیدئو کوجیما، شاهد کیفیت بالایی خزه‌ها در محیط‌های بازی هستیم و کوجیما در توییت خود به حضور دوباره این بازی در سه هفته دیگر و نمایشگاه E3 2018 اشاره کرده است. همچنین او در این توییت به موتور Decima اشاره کرده که توسط استودیو گوریلا گیمز برای ساخت بازی Horizon Zero Dawn خلق شده بود و کوجیما برای ساخت بازی خود از این موتور استفاده کرده است. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم وی چه تریلری از Death Stranding را برای کاربران آماده کرده است. با اینکه تریلر آینده، چهارمین تریلر از بازی Death Stranding خواهد بود اما امیدواریم شاهد یک ویدیو از گیم‌پلی بازی باشیم.

تا به‌حال سه ویدیو هیجان انگیز و عمیق سینمایی از بازی Death Stranding منتشر شده است که تا به اینجای کار به تمامی مخاطبان فهمانده که اگر می‌خواهید داستان این بازی را بفهمید، باید آن را چند بار تجربه کنید تا به صورت کامل با وقایع و اتفاقات و نکات کلیدی‌ای که دارد، آشنا شوید. با این‌حال موردی که هنوز برای‌مان به‌شکل یک علامت سوال باقی‌مانده، گیم‌پلی بازی است. اینکه گیم‌پلی بازی به چه شکل خواهد بود و کوجیما قرار است چگونه هواداران Death Stranding را شگفت‌زده کند، باید منتظر ماند و دید.

قطعا جواب تمامی این سوالات در E3 2018 مشخص خواهد شد و کاری جز صبر کردن، از دست‌مان بر نمی‌آید. در انتها نظر شما کابران زومجی در مورد حضور و ویویدو جدید بازی Death Stranding در E3 2018 چیست؟

از دیگر اتفاقات حول کوجیما و صحبت‌های اخیرش، می‌توان به حمایت وی از کارگردان فیلم Metal Gear Solid اشاره کرد. در جریان یک توییت از سوی جردن چارلز وگ رابرتز، کارگردان فیلم Metal Gear Solid، وی اعلام کرده بود که هیدئو کوجیما در سخنان‌اش از وی حمایت کرده است و اعلام کرده که جردن چارلز وگ رابرتز، بهترین گزینه برای کارگردانی فیلم Metal Gear Solid است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده