نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

سومین تریلر فیلم Sicario: Day of the Soldado منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز سومین و جدیدترین تریلر فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز سومین و جدیدترین تریلر فیلم Sicario: Day of the Soldado را منتشر کرده است. با اینکه بیشتر این تصاویر را در دو تریلر گذشته مشاهده کرده بودیم،‌ اما در جدیدترین تریلر دنباله فیلم سیکاریو (Sicario) شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم که در آن قرار است شاهد هیچ قانونی نباشیم. همچنین در طول تریلر شاهد رویارویی دو شخصیت بنیسیو دل تورو و جاش برولین هستیم. اولین تریلر فیلم Sicario: Day of the Soldado در آذر سال گذشته و دومین تریلر این فیلم در اسفند سال گذشته منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فیلم Sicario: Day of the Soldado، الخاندرو گیلیک با بازی بنیسیو دل تورو و مت گریور با بازی جاش برولین، بار دیگر وارد جنگی علیه قاچاق مواد مخدر که در مرز مکزیک و آمریکا در حال گسترش است، می‌شوند و باید با مشکلات جدید و بزرگ‌تری روبه‌رو شوند. آن‌ها ماموریت دارند تا ایزابلا ریز با بازی ایزابلا مونر، دختر کوچک کارلوس ریز مشهور را بدزدند؛ اما زمانی که ماموریت از مسیر خود منحرف می‌شود، مت گریور به الخاندرو دستور کشتن ایزابلا را می‌دهد و حال این قاتل خونسرد باید تصمیم بگیرد که دستور قتل این دختر را اجرا کند یا به دنبال تکمیل ماموریتش باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم Sicario بوده است. 

بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sicario: Day of the Soldado حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سال ۲۰۱۵، فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنو و با بازی بازیگرانی چون امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین، ویکتور گاربر، جان برنثال و دنیل کالویا، به روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. فیلم Sicario که با بودجه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شده بود، تنها ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. علاوه بر دنی ویلنو، امیلی بلانت نیز در فیلم Sicario: Day of the Soldado حضور ندارد.

فیلم Sicario: Day of the Soldado قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن امسال (۸ تیر) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده